שאלה

zivelca

Member
שאלה

רציתי לשאול כמה דברים 1. עולה לי בזמן כינסה לאתרים מסוימים דף שאני סוגר אות ב X לא מאשר הצרף צילום. מה הדף הזה? 2. בדקתי בTrojan Remover תוכנה לסריקת סוסים טרויאנים שוב לא מצאתי שום סוס טרויאני ובדקתי את כל המחשב בסריקה מלאה לחיפוש וירוסים ולא מצאתי והאיקונים מסוימים בזמן גלישה משנים את צורתם מה זה יכול להיות (שמעתי על מוסג של חוטפי דפדפנים אך יודעים?) מצרף צילום דברים שעולים בהפעלת המחשב 3. למה לא ממולץ ספק אינטרנט בזק בנילאומי בתודה מראש זיו
 

שלומי

New member
אתה מלא כרימון...............

מתי עשית לאחרונה פירמוט??? מה זה הבלגאן שיש לך שם? ראשית, לגבי החלון הכחול - תירגע זו פרסומת. שנית יש לך קבצי ריגול המחשב והבולט ביניהם הוא - cydoor. אם תוריד אותו נרמה לי שיימחק לך dll חשוב (עבור התוכנה) ואז היא לא תפעל יותר.תחליט מה אתה רוצה - אבטחה ושקט נפשי או בבילון?! תכנס לסקיוטק ותלך לקישור של - Ad-Aware. תתקין, תריץ ותחזור עם דיווח מה קורה. יום טוב, שלומי
 

שלומי

New member
אמרתי לך...אלוהים ישמור...

תעשה למחשב נקיון שלאחר הפסח אבל מהר מהר.
 

שלומי

New member
אמרתי לך...אלוהים ישמור...

תעשה למחשב נקיון שלאחר הפסח אבל מהר מהר.
 

zivelca

Member
לא אני לא צוחק

לא אני לא צוחק אני לא מבין מה התוצאות אומרות
 

שלומי

New member
התוצאות אומרות שהמחשב שלך

משמש כתחנת ריגול אחת גדולה מכל מין ומכל סוג שהוא. אתה בטח התקנת תוכנות "בלי הכרה".הכל הולך.זו הבעיה!אח"כ הולכת גם מערכת ההפעלה...
 

zivelca

Member
שאלה

אני הורדתי את כל קבצי הריגול Cydoor ובזום אלרם חסמיתי את התבוננות פניה למחשב אז אילו קבצי ריגול נוספים יש
 

שלומי

New member
מחקת את כל מה שהאד-אוור הראה לך?

אם כן, אין לך קבצי \ קוקיס ריגול יותר. אם לא תתקין שטויות, לא יהיו קבצי ריגול. קוקיס, אתה תאסוף והרבה.אין מה לעשות חוץ מתחזוקה על בסיס יומי!!!
 

zivelca

Member
שאלה

שאלה לגבי קוקיס האם למחוק את כולם כי יש אתרים שאמי נכנס אלהם הם מבקשים שוב שם וסיסמא אם אני מוחק את הקוקיס אך אני יכול לדעת אילו קוקיס למחוק ואלו לא. ואיזה נזק הקוקיס גורמים (אני לא צוחק בשאלתי) בתודה זיו
 

שלומי

New member
תמחק רק את הקוקיס הרעים

את העטבים והשימושיים תשמור ואפילו תגבה אותם וכך תחסוך את עניין הסיסמאות.
 

שלומי

New member
תשים לב לרשימת הקוקיס שאד-אוור

מסמנת.את האחרים תשאיר. היא לא מתייחסת לקוקיס "טובים".
 
למעלה