רותי היחידה המקורית
New member
שאלה
מיזה שבע שנים אני סובלת מהגב.עקב זה אין לי אפשרות לעבוד אני מתחילה עבודה ואז הגב ניתפס לי ואני חייבת לישכב במיטה ואז מפטרים אותי.בזמן האחרון חלה הרעה במצבי הכאב מוקרן גם לרגל ימין וזה מקשה עליי לעמוד ולעשות פעולות פשוטות.אני בבוקר זורקת את עצמי מהמיטה בשביל לטפל בילדים שלי.שאלתי היא כזאת האם יש לי אפשרות להוציא נכות עקב כל מה שאני עוברת מביטוח לאומי אגב הרופא אמר לי שגם אם אעשה ניתוח זה לא ישפר את המצב אנא ענו לי בהקדם. בתודה רותי
מיזה שבע שנים אני סובלת מהגב.עקב זה אין לי אפשרות לעבוד אני מתחילה עבודה ואז הגב ניתפס לי ואני חייבת לישכב במיטה ואז מפטרים אותי.בזמן האחרון חלה הרעה במצבי הכאב מוקרן גם לרגל ימין וזה מקשה עליי לעמוד ולעשות פעולות פשוטות.אני בבוקר זורקת את עצמי מהמיטה בשביל לטפל בילדים שלי.שאלתי היא כזאת האם יש לי אפשרות להוציא נכות עקב כל מה שאני עוברת מביטוח לאומי אגב הרופא אמר לי שגם אם אעשה ניתוח זה לא ישפר את המצב אנא ענו לי בהקדם. בתודה רותי