vulcan20MM
New member
שאלה!!!
השאלה היא: איזו ספינה נחשבת לספינה הכי טובה: 1}פדרציה. 2}בורג. 3}רומולנים. 4}דומיניון. 5}קלינגונים. 6}קרדסים. 7}גזע-8427. אתם גם צריכים לנמק את תשובתכם..
השאלה היא: איזו ספינה נחשבת לספינה הכי טובה: 1}פדרציה. 2}בורג. 3}רומולנים. 4}דומיניון. 5}קלינגונים. 6}קרדסים. 7}גזע-8427. אתם גם צריכים לנמק את תשובתכם..