שאלה....

מאוהבת16

New member
שאלה....

יש שיר די חדש שרץ עכשיו ברדיו...הוא הולך ככה: "אולי זה כאן עכשיו כמו שאת נוגעת בי עכשיו כמו שאת שולחת את היד אולי זה כאן עכשיו. אולי העיינים יכאבו פחות אולי השפתיים יספרו פחות" מכירים?
 
למעלה