שאלה סליחה על הנושא אבל חייבת לשאול אני בשבוע 11+5 וביומיים האחרונים יש לי הפרשות רבות (שקופות) האם זה נורמלי??? או שיש מקום לדאגה? חוץ מזה אני מרגישה יופי ואפילו הבחיללות נעלמו להן.