שאלה

  • פותח הנושא kees
  • פורסם בתאריך

kees

New member
שאלה

סליחה על הנושא אבל חייבת לשאול אני בשבוע 11+5 וביומיים האחרונים יש לי הפרשות רבות (שקופות) האם זה נורמלי??? או שיש מקום לדאגה? חוץ מזה אני מרגישה יופי ואפילו הבחיללות נעלמו להן.
 

רות1974

New member
נורמלי בהחלט. עם התקדמות ההריון

מתקדמות גם ההפרשות - כמותית ואיכותית. צריך תחתוניות טובות וסופגות.
 

ריקי29

New member
היי, אנחנו ממש אותו דבר!!! גם אני

11+5!!! איזה קטע, מה התאריך המשוער שלך???
 

kees

New member
ת.ל.מ 9.8.03 ואני מתוכננת ללדת

בתל השומר שם אני במעקב
 

ריקי29

New member
אהה, לא. איזה מסטולה אני

את מובילה עלי בדיוק בשבוע. באסה!!!
 
למעלה