שאלה שמעתי שכדי להיות דיילת אחת הדרישות זה להיות מעל 1.60 זאת לא אפליה? והאם באמת מקפידים על זה?
L lettuce New member 18/1/03 #1 שאלה שמעתי שכדי להיות דיילת אחת הדרישות זה להיות מעל 1.60 זאת לא אפליה? והאם באמת מקפידים על זה?
R Reznik New member 18/1/03 #2 זאת לא אפליה בכלל תחשבי שהכסאות במטוס יחסית גבוהיים איז איך מישהו מתחת ל160 יכול לעבוד ככה? אלא פשוט דרישות מקדימות לעבודה
זאת לא אפליה בכלל תחשבי שהכסאות במטוס יחסית גבוהיים איז איך מישהו מתחת ל160 יכול לעבוד ככה? אלא פשוט דרישות מקדימות לעבודה
ש שוקולדה מתוקה New member 19/1/03 #4 האפליה היא בזה שמכריחים אותם לצאת לפנסיה הרבה לפני גיל פנסיה. מעניין מה ראש הממשלה חושב על זה... [בן כמה הוא? 70?]
האפליה היא בזה שמכריחים אותם לצאת לפנסיה הרבה לפני גיל פנסיה. מעניין מה ראש הממשלה חושב על זה... [בן כמה הוא? 70?]