שאלה

lettuce

New member
שאלה

שמעתי שכדי להיות דיילת אחת הדרישות זה להיות מעל 1.60 זאת לא אפליה? והאם באמת מקפידים על זה?
 

Reznik

New member
זאת לא אפליה בכלל

תחשבי שהכסאות במטוס יחסית גבוהיים איז איך מישהו מתחת ל160 יכול לעבוד ככה? אלא פשוט דרישות מקדימות לעבודה
 

ailag

New member
פעם גם

הן היו צריכות להיות רזות ונאות .. כי כל העולם פייר.
 
האפליה היא בזה שמכריחים אותם

לצאת לפנסיה הרבה לפני גיל פנסיה. מעניין מה ראש הממשלה חושב על זה... [בן כמה הוא? 70?]
 
למעלה