שאלה

שאלה

ערב טוב,
עשיתי טיפול הזרעה ללא תוספת הורמונים ב 3/4. בדיקת פרוסטרוגן שבוע לאחר מכן הראתה שהיה ביוץ. בימים האחרונים הרגשתי תחושה כמו שלפני מחזור. פיללתי שאולי מדובר בהשתרשות כי זה עדיין לא המועד של המחזור. בד"כ המחזור שלי סדיר (28 יום), למרות שהיתה פעם אחת חריגה לפני חודשיים שהוא הקדים לי . היום, שבוע וחצי לאחר טיפול ההזרעה, יש לי דימום כמו של תחילת מחזור , מצב רוח תואם וסימפטומים נוספים. האם יש קשר בין הקדמת המחזור להזרעה או לאוביטרל?
תודה.
 

מיקה118

New member
הכאבים יכולים להיות הכול:

השתרשות, סימני מחזור וסימנים של אוביטרל.
זה כל כך קשה לדעת וכל כך קשה ההמתנה
חוץ מלחכות לבדיקת דם שביטא אין הרבה מה לעשות
 
למעלה