כל מה שתכננתי לא נתן כלום
הוא לא שאל על זה שאלות, הוא עבר על הדף ושם אותו בפח.
עבר על הBRC ואמר שלא מצאו הרבה, ופירט רק זיכרון\מהירות\פיצול קשב. (לדעתי זה המון אבל זו דעתו)
הבאתי גם תעודות מהבית ספר יסודי(למזלי במשפחה שלי מפחדים לזרוק דברים והן עדיין שמורות טוב) - אבל הוא לא עיין בהם בצורה יסודית, רק הסתכל על הדף הראשון אבל לא קרא את הערכה שרשמו. (הערכה זה החלק הכי חשוב עם משפטים כמו "צריך להקפיד על הכנת שעורי בית" "צריך להגיע עם הציוד הנדרש לכיתה" "עם יותר השקעה יוכל להגיע להישגים") והיה גם איזה מבחן הערכה של כישורי למידה שעשו לכל התלמידים בכיתה ז' ממכון קרני, הוא עיין בזה אבל לא נתן לזה יותר מדי חשיבות.
אז הוא שאל אותי מה אני חושב שיעזור לי, אמרתי לו ממריצים, הוא אמר שזה יעזור לי רק לאטיות ונתן לי תחושה כאילו הוא מפחד לרשום לי ריטלין אבל בסוף רשם, גם סיפרתי לו שפעם הייתי מעשן והניקוטין עזר לי ואפילו אנשים בסביבה אמרו שהשתנתי לטובה כשהתחלתי.
הוא רשם לי ריטלין רגיל ונתן לי חופש למצוא מינון שמתאים לי עם ההגבלה המוכרת של עד 90 מ"ג ליום. ועם הנחיה להכין לו רישום מפורט לכל יום, בפגישה הבאה, ולא להעלות יותר מרבע כדור בפעם אחת. וגם אמר שבפגישה הבאה הוא יחליט אם לעבור לתרופה ממושכת יותר.
לקראת היציאה מפגישה הוא ראה את הסיגריה האלקטרונית שלי בכיס, אז סיפרתי לו שבזכותה הפסקתי לעשן ועכשיו אני כבר בלי ניקוטין, הוא ממש לא אהב לראות אותה. מקווה שלא תהיה לזה חשיבות מבחינתו בהמשך. בכל מקרה אני כנראה אפסיק אתה בעוד שבוע שבועיים, רק לפני כמה שבועות עברתי לנוזל בלי ניקוטין ועכשיו היא סתם מוצץ לפה.