שאלה.

מיכל 501

New member
שאלה.

תודה מראש לעונים.
האם על פיברומאלגיה אכן מקבלים 30%, או אחוזים אחרים. האם יש לפרט את הקשיים הנלווים?ואם כן, זקוקה מנסיונכם, מה עליי לפרט ולהדגיש? תודה
 
פיברומיאלגיה לא מוכרת בבט"ל

וכל אחד מצליח לקבל לפי פירוט הבעיות שיש לו/ מה שהמחלה גורמת לו. זה משתנה מאדם לאדם.
 
^ אכן. כיום בט"ל מכיר רק בספטומים, המחלה עדיין לא מוכרת

כמחלה. משמע לא מקבלים אחוזים על המחלה, אלא על כל סמפטום בנפרד, נכות תפקודית למיטב הבנתית ולא נכות רפואית.
מצד שני הם כן מכירים את המחלה, אז אפשר ורצוי להשתמש בשם שלה. אבל לא מכירים במחלה מסיבות פנקסיות הכי אפורות וחלמאיות שיש.
קראי בפורום אחורה. לאחרונה היה פוסט מאד חיובי בהקשר הזה.
 
למעלה