^ אכן. כיום בט"ל מכיר רק בספטומים, המחלה עדיין לא מוכרת
כמחלה. משמע לא מקבלים אחוזים על המחלה, אלא על כל סמפטום בנפרד, נכות תפקודית למיטב הבנתית ולא נכות רפואית.
מצד שני הם כן מכירים את המחלה, אז אפשר ורצוי להשתמש בשם שלה. אבל לא מכירים במחלה מסיבות פנקסיות הכי אפורות וחלמאיות שיש.
קראי בפורום אחורה. לאחרונה היה פוסט מאד חיובי בהקשר הזה.