חמודה מסרים עדין באותו מקום...והחלפת שם הם העלו למעלה יותר.. ויציאה מהמערכת ..לא מכירה את זה.. בכל מקרה אם תצטרכי עזרה יותר אני יתקשר. יום נפלא יקרה שלי
המחלקות הסגורות מלאות כך שגם עם המערכת דפוקה אי אפשר לצאת ממנה ... וגם הדולר עלה אז אפילו לברוח מהארץ יקר יותר וקשה.. אז תישארי במערכת בינתיים עד שיתפנה מקום באחת האופציות חחחחחחחח ברחתי לפני שאותי יוציאו לגמרי מהמערכת או ידפקו לי תמערכת ...חחח
נוכל לנסות לצאת, אבל לעולם אנחנו פה.... קסומי יקירה, יכול להיות שאת לא נכנסת דרך תפוז, דרך goop או msn (לא זוכרת מי מהם) גם אני חיפשתי ללא הצלחה את היציאה מהמערכת והחלפת ניק. אז כנסי דרך tapuz.co.il פורומים וכו´, ותמצאי את מבוקשך. ואם לא, אז תסתפקי בקיסם היי-טק וזהו. צ´אוווווווווו
בגלל שנכנסתי דרך MSN לא ראיתי את כל האפשרויות. עכשיו רואים הכל......... אז ככה, יש לי עכשיו שתי אופציות: האחת- לראות את הצהוב אדום הזה כל היום עם האפשרות של יציאה מהמערכת השניה- לא לצאת מהמערכת ולא לראות את ה"פורים" הזה תודה לכל מי שענה עניינית ולמי שלא...(דווקא נהניית מזה)