שאלה

קסומה

New member
שאלה

מאז השינוי המרענן של דפי הפורום, נעלמו מעיניי כמה אופציות כמו... מסרים, יציאה מהמערכת, החלפת שם וכו...... איפה הם עכשיו?
 
חחחחחחחחח,,,,

איזו תמימות,,, קולטת אותך יושבת מול המסך,, בוהה, ושואלת,, איפה ?? איפה אתם,,,,?
 

קסומה

New member
בטח בוהה, ועוד איך שואלת

נו, אני לא עווארית, איפה הם?????????????? אולי בגלל שאני דרך MNS ?
 
קסומי יקירתי..../images/Emo25.gif

הכל נשאר למעלה רק הזיזו את זה מעט..
חמודה מסרים עדין באותו מקום...והחלפת שם הם העלו למעלה יותר.. ויציאה מהמערכת ..לא מכירה את זה.. בכל מקרה אם תצטרכי עזרה יותר אני יתקשר. יום נפלא יקרה שלי
 

מקסיקני

New member
לגבי יציאה מהמערכת...

המחלקות הסגורות מלאות כך שגם עם המערכת דפוקה אי אפשר לצאת ממנה ... וגם הדולר עלה אז אפילו לברוח מהארץ יקר יותר וקשה.. אז תישארי במערכת בינתיים עד שיתפנה מקום באחת האופציות חחחחחחחח ברחתי לפני שאותי יוציאו לגמרי מהמערכת או ידפקו לי תמערכת ...חחח
 
בדיוק כמה "מלון קליפורניה"

נוכל לנסות לצאת, אבל לעולם אנחנו פה.... קסומי יקירה, יכול להיות שאת לא נכנסת דרך תפוז, דרך goop או msn (לא זוכרת מי מהם) גם אני חיפשתי ללא הצלחה את היציאה מהמערכת והחלפת ניק. אז כנסי דרך tapuz.co.il פורומים וכו´, ותמצאי את מבוקשך. ואם לא, אז תסתפקי בקיסם היי-טק וזהו. צ´אוווווווווו
 

קסומה

New member
הצלחתי קק"לית

בגלל שנכנסתי דרך MSN לא ראיתי את כל האפשרויות. עכשיו רואים הכל......... אז ככה, יש לי עכשיו שתי אופציות: האחת- לראות את הצהוב אדום הזה כל היום עם האפשרות של יציאה מהמערכת השניה- לא לצאת מהמערכת ולא לראות את ה"פורים" הזה תודה לכל מי שענה עניינית ולמי שלא...(דווקא נהניית מזה)
 

נעמי 1

New member
לשאלתך קסומה...

חלק מהאופציות... בבנק... בתנודות... בגלל הדולר..
 
למעלה