שאלה, האם נהוג לשטוף אבצס במזרק עם מים (בתוך החור מאיפה שיוצאים ההפרשות) ? ואם כן אז אין מצב שזה רק יגרום לזיהום היות והמזרק עצמו לא סטרילי ?