שאלה,

AVIDAN33

New member
שאלה,

האם נהוג לשטוף אבצס במזרק עם מים (בתוך החור מאיפה שיוצאים ההפרשות) ? ואם כן אז אין מצב שזה רק יגרום לזיהום היות והמזרק עצמו לא סטרילי ?
 
בהחלט ניתן

אפשר גם להוסיף רבע כפית מלח לכוס מים.
האבצס תמיד יהיה מזוהם יותר מהמים, כך שאתה רק מדלדל את הזיהום.
 

AVIDAN33

New member
תודה ד"ר מאייר,

אפשר לשים במזרק במקום מים תמיסת פולידין של ד"ר פישר ?
 

AVIDAN33

New member
אגב,

דאגתי היא לא לגבי המים אלא לגבי המזרק עצמו שהפלסטיק שלו מזוהם עם חיידקים, אין בעיה עם זה ?
 
האבצס הוא מזוהם מאוד

וכמות החיידקים שיש על מזרק היא שולית לגבי כמות החיידקים באבצס עצמו.
 
עדיף שלא!

מים עושים דילול של המוגלה, פולידין עלול להפריע בריפוי התאים וסגירת הפצע..
 
למעלה