שאלה...

SkY LiMit15

New member
שאלה...

טוב כמו שאתם יודעים עוד 4 ימים היום הראשון ללימודים
ואני עולה לכיתה י´... עכשיו השאלה שלי היא כזאת - אני הולכת ללבוש מכנס ג´ינס בהיר שמשלב צבע חאקי, וגופיה לבנה. העור שלי בהיר, העיניים ירוקות והשיער חום כהה (אם זה משנה) והשאלה - איך להתאפר? איזה גוונים מתאימים ללבן וחאקי? אה, ורק חשוב לציין - שהעיניים שלי רגישות, אז אני משתמשת במוצרים היפואלרגנים, וגם שכל הגוונים של כחול וזהב לא מתאימים לי לעיניים. תודה
 

הדרומית

New member
קודם כל

לפי דעתי כחול וירוק לא יתאים לך בגרוש כי זה ישווה לך מראה חיוור. אני חושבת שיתאים לך איילינר דק דק ומסקרה שחורה (שתבליט את הצבע הירוק של העין) ללבן מתאים כל גוון- ולחאקי יתאימו גווני האדמה למינהם. או איך שחברתי משכבר הימים רעות מכנה זאת: איפור יום. על בסיס גוונים טיבעיים ואיפור טיבעי. אבל תכף תיראינ מה רעותי תענה לך
ד"א תאחלו לרעות בהצלחה, יש לה עוד מעט מבחן בקורס איפור שלה!!! 13.9 זה התאריך
רעותיייייייייייייי אוהבים אותך. אההההההה וגם קנו לה את הערכת האיפור המקצועית שלה
 
../images/Emo12.gif

אני לא מאמינה!!!
איך שרכילות עוברת מפה לאוזן..
טוב אז יכול להיות שאת המבחן שלי אני לא יעשה ב13.9 כי זה יוצא יום לימודים אז אולי ביום אחר אחר הצהריים... אגב תודה בובההה אני מתה עלייך
 

הדרומית

New member
ברור שאת מתה עליי

אחריי מה שאני ואת עוברות כל לילה ביחד
איזה כיף היה שהכרתי אותך דרך שמעון
 
ליום הראשון של בית הספר

אני חושבת שלהופעה שאת הולכת ללבוש ביום הראשון של בית הספר תתאים צללית לבנה על כל העפעף העליון והתחתון. עם איליינר דק עם שפיץ קטן בקצה העין ומסקרה שחורה כמו שמיכל הדרומית אמרה. יחד עם זה אפשר להוסיף סומק בגוונים של לבן על עצמות הלחיים, אותו את יכולה לעשות עם צללית יבשה לבנה או אפילו מבריקה ומעל זה סומק חום עדין. ואחרי הכל שימי לך ליפ גלוס שקוף על השפתיים וצאי לדרך
 

SkY LiMit15

New member
אמממ...

החלטתי בסוף ללבוש גופיה תכלת במקום הלבנה. אתן חושבות שזה משנה מבחינת האיפור?.. זתומרת מה שהצעתן לי כאן ישתלב יפה גם עם תכלת, או שיש משהו אחר שיכול להשתלב יותר טוב?...
 

דנהx

New member
היי בנות יש לי שאלה...דיי דחופה

מחר היום הראשון ללימודים ואני לא יודעת איזה הופעה לדפוק ליום הראשון...... ואיפור והכל .. יש הצעות... הן מתקבלות בברכה תנקס דנה
 
זה תלוי, מה את לובשת?

אבל בכולופן, אני אגיד לך מה שאני חושבת באופן בסיסי. תראי, כעיקרון, אני מאוד מאוד אוהבת להתאפר אבל אני לא מתאפרת כל יום לבי"ס וזה, רק בפעם ב-כשמתחשק לי. מחר למשל גם אני באה מאופרת. אני אישית מעדיפה שכשזה לבי"ס זה יהיה עדין יחסית, לא כמו שאת מתפארת למסיבה או איזה ארוע שאת הולכת אליו. את יכולה נגיד לשים צלליות בהירות סולידיות-או אולי בגווני העור (כאילו שלא שמת צללית בכלל), סומק (אבל לא יותר מדי), גלוס/אודם חיוור, מסקרה שקופה/שחורה/בעצם כל צבע שאת רוצה, ועיפרון תמיד נחמד. נשמעתי חסודה מדי? אני מקווה שעזרתי בכל אופן...
 

דנהx

New member
כן .. גם אני לא ממש אוהבת

להיתאפר לביה"ס.... אבל להגיד לך את האמת אני לא יודעת מה ללבוש חצאים לבנה וחולצה לבנה .. או אולי משהו זרוק ופריקי ... אני ממש לא יודעת....... עזרי לי בבקשה:)
 
אם את חושבת ללכת על משהו לבן..

אז יהיה נחמד עם תשתמשי או בצללית לבנה על העין או בכללי בגוונים בהירים או בגוונים של סגול זה תמיד הולך עם לבן. וכמובן עם מסקרה שחורה ועפרון שחור בעין, סומק עדין וגלוס שקוף או סגלגל. ואם את חושבת ללכת על משהו זרוק ופריקי אז כמובן שהאיפור צריך להיות בהתאם אז פשוט תשימי שחור בעין, מסקרה ומעט סומק.. אני לא רואה משהו אחר שהולך עם זרוק...
 

Lola!!!

New member
היי בנות! צריכה ../images/Emo53.gif!

אני חדשה פה ואשמח עם מישהי תעזור לי. מכוון שהלימודים לא התחילו היום, אני עדיין מתלבטת איך להתאפר למחר. יש לי פנים צרות וקטנות יחסית, שערי חום עד שטני, עיני חומות וצבע עורי בהיר. מחר אני מתכוונת ללבוש גופיה בצבע תכלת ומכנס ג´ינס ככה. איזה איפור אתן חושבות שיתאים לכל זה, בתור אחת שמתאפרת קבוע לביה"ס ומתה על איפור? כל הצבעים והגוונים מתקבלים!
 
אני חושבת שהצבעים צריכים להיות

בהתאם ללבוש. אני מציעה להשתמש בצלליות בצעים של כחול כהה ולטשטש אותה עם צללית תכלת, וזה יהיה יפה עם מעט צללית לבנה על עצם הגבה. מסקרה שחורה או כחולה כהה. עפרון כחול כהה או שחור בתוך העין. רצוי לשים עם זה פס של צללית תכלת ממש עדין מתחת לעין.
 
למעלה