שאלה.
איך מאבחנים בעיות כעס?
הייתי בטיפול פסיכולוגי והיא אמרה שיש לי ככל הנראה כעס כלפי עצמי אבל אני לא בטוחה שזה נכון.אדם אגואיסטי כמוני לא יכול לשנוא את עצמו.
זה ישמע מוזר אבל אני כבת אדם יחסית בוגרת לא מצליחה לשלוט על ידי או על פי ומתפרצת הרבה מאוד בדרכים מאוד לא תרבותיות.
יש מקום כלשהו שיכול לעזור לי? אני לא רוצה להמשיך בסבב הזה של האי שליטה.
כן זה הגיעה פעמים לאלימות ממש קיצונית מצידי.גם כלפי גברים.
איך נפתרים מזה? אולי יש תרפיה שאני יכולה לעשות לבד? אני קצת מתביישת בזה
איך מאבחנים בעיות כעס?
הייתי בטיפול פסיכולוגי והיא אמרה שיש לי ככל הנראה כעס כלפי עצמי אבל אני לא בטוחה שזה נכון.אדם אגואיסטי כמוני לא יכול לשנוא את עצמו.
זה ישמע מוזר אבל אני כבת אדם יחסית בוגרת לא מצליחה לשלוט על ידי או על פי ומתפרצת הרבה מאוד בדרכים מאוד לא תרבותיות.
יש מקום כלשהו שיכול לעזור לי? אני לא רוצה להמשיך בסבב הזה של האי שליטה.
כן זה הגיעה פעמים לאלימות ממש קיצונית מצידי.גם כלפי גברים.
איך נפתרים מזה? אולי יש תרפיה שאני יכולה לעשות לבד? אני קצת מתביישת בזה