שאלה
הייתי אצל הקב"ן והוא נתן לי קהס 42
ממה שהבנתי זה 2 לילות בבית, נכון?
שאלתי אותו אם זה יפגע בי באזרחות והוא אמר שזה רק פוסל מקצונה וקבע
ובאזרחות אני לא אוכל לעבוד במשרדי ביטחון (מה זאת אומרת?)
איך זה יכול לפגוע בי באזרחות? האם זה יכול לפגוע בסיכויים שלי להתקבל לעבודות בבתי חולים וכו'? האם יש אפשרות לבטל ק"בס במקרה שזה באמת עושה כתם לאזרחות?
אני בעתיד שוקלת ללמוד רפואה או משהו בסגנון, זה יכו ללפגוע בסיכויים להתקבל לעבודות כאלה?
הייתי אצל הקב"ן והוא נתן לי קהס 42
ממה שהבנתי זה 2 לילות בבית, נכון?
שאלתי אותו אם זה יפגע בי באזרחות והוא אמר שזה רק פוסל מקצונה וקבע
ובאזרחות אני לא אוכל לעבוד במשרדי ביטחון (מה זאת אומרת?)
איך זה יכול לפגוע בי באזרחות? האם זה יכול לפגוע בסיכויים שלי להתקבל לעבודות בבתי חולים וכו'? האם יש אפשרות לבטל ק"בס במקרה שזה באמת עושה כתם לאזרחות?
אני בעתיד שוקלת ללמוד רפואה או משהו בסגנון, זה יכו ללפגוע בסיכויים להתקבל לעבודות כאלה?