קאת -טוב שאת חושבת על העניין,כי יש גם מקרים
כאלה. אך לגבייך,בכלל לא בטוח שאת צודקת.אנינו יודעים כמה זמן את כבר בטיפול,אך משתמע שרק בתחילתו.קיימת חשיבות במפגשים מידי שבוע,כי כך נוצר תהליך רציף ומתפתח בטיפול שמוביל בעקבות כך להגעה וטיפול בנושאים המהותיים שלך,ובנוסף בשבוע הפנאי ממועד הטיפול - זו תקופת "ההתבשלות" האישית של המטופל עם החומר שעלה בשיחה האחרונה,ולכן פגישה בכל שבועיים יוצרת פער גדול מידי שיכל לפגום ביעילות הטיפול.הרי טיפול לא מיועד למפגש חברים על הא ועל דא
אלא מיועד לטפל במהויות הנפשיות העמוקות של המטופל,ולשם יישום המטרה בצורה יעילה חשוב הרצף ,ההתפתחות,ואי יצירת מערי פגישות גדולים מידי. נהפוך הוא.יש טיפולים המצריכים פגישות כפולות מידי שבוע,כאשר מצב המטופל קשה/דרסטי/לחוץ/בעיתי וכד' ,ואז לאחר פרק זמן של טיפול אינטנסיבי מוריד המטפל את הקצב לפעם בשבוע.דבר נוסף,בדרך כלל טיפולים נערכים אחת לשבוע באופן קבוע,וקצת מוזר שאת עד היום ניפגשת אחת לשבועיים. הדבר החשוב הוא טיב המטפל ,מקצועיותו,נסיונו,הכימייה ביניכם.במידה ובמיקרה שלך התשובות חיוביות לגבי המטפלת ,אז רצף הטיפול הוא השלב השני החשוב בטיפול. הצעתי,קודם כל חישבי עם עצמך לאור הדברים שמוצגים לך כאן בתגובות היכן את מרגישה שאת נמצאת בתהליך הטיפול מבחינת טיב התהליך,עומקו והשינויים כתוצאה ממנו.בשלב שני את בהחלט יכולה לבקש בתחילת מפגש עם המטפלת לעשות עימה "תיאום ציפיות" לגבי טיפולך,כעת ולעתיד.טוב אם תהיי מוכנה מבחינתך לטעון לכאן ולכאן ע"פ ראייתך,ולשמוע היטב את דבריה. בשורה התחתונה - זו כלל לא הגזמה להיפגש אחת לשבוע,נהפוך הוא - זה טוב ויעיל בעיקר עבורך.זה למעשה מינימום בתהליך טיפולי רציני.בהצלחה.