שאלה

Crazy92

New member
שאלה

שלום,יש לי שאלה... האם אזרחי איחוד אירופאי יכולים לגור בכל מדינה של האיחוד בלי בעיות? איך זה בדיוק עובר? מה,נגיד מישהו מהולנד יכול יום אחד לארוז את החפצים שלו ולעבור לגור בספרד? אם לדוגמא אני מחזיק באזרחות צרפתית ורוצה לעבור לגור בגרמניה? אני יכול פשוט למצוא דירה וזהו? אשמח לדעת אם צריך להשיג עוד מסמכים או אישורים או מה בדיוק...תודה מראש!
 

אשנתי

New member
כן

רוב המדינות ידרשו רישום כלשהו של תושבות, אבל למיטב הבנתי זה לא חובה
 

Crazy92

New member
הבנתי,אשמח לשמוע אם יש כאלה שעוברים

לגרמניה ספציפית או כבר עברו ויודעים מה בדיוק קורה שם מבחינת אזרחים אירופאים ממדינות אחרות באיחוד... ברור לי שצריך להירשם כתושב,שבכל זאת ידעו שאני קיים במדינה שלהם,אבל השאלה אם זה נטו לקבוע תור להגיד היי אני באתי לגור במדינה שלכם מתוקף אזרח אירופאי שלום וביי או שזה קצת יותר מסובך? תודה מראש!
 

בקר12

New member
גרמניה היא בעצם פדרציה

והרישום מבחינה טכנית תלוי איפה תגור בגרמניה אבל בגדול זה תהליך טכני ופשוט וזה ממש לא מה שצריך להטריד אותך אם אתה אזרח אירופי (שאינו רומני או בולגרי) עבודה, שפה וכו' הם מחסומים יותר רציניים
 

Crazy92

New member
הבנתי

אוקיי,אז מזל שאני לא מהמדינות האלה...הבנתי שעדיין יש עליהן סנקציות עד שהן קצת יותר 'ישתלבו' באיחוד או משהו בסגנון. שפה כבר יש אז זה בסדר. עכשיו עבודה..... תודה לך! :)
 

בקר12

New member
רומנים ובולגרים עדיין צריכים אישור

לעבוד כשכירים עד 2014 ברוב מדינות האיחוד כולל גרמניה. לגבי אזרחי שאר מדינות האיחוד, אין כיום שום מגבלות על מגורים או עבודה בגרמניה
 
למעלה