שאלה 
שבוע טוב לכולן\ם ! איך עבר הצום? מקווה שבסדר. יש לי שאלה שהתשובה אלייה דיי ידועה לי אבל בגלל לחצים אימהיים אני צריכה לשאול אותה בכל מקרה. אמא ואני הכנו עוגת קרמשניט ע"פ מתכון של מיקי שמו. המילוי מורכב מ : 2 מיכלי שמנת מתוקה 2 וחצי כוסות חלב 2 שקיות אינסטנט פודינג. הבעייה התחילה שאחרי כמה דקות של הקצפה שמתי לב שהתערובת לא תהיה כבר קצפת ושישנם גושישים כאלה קטנים כמו של חמאה שנמסה. הבנתי שכנראה הבעייה הייתה בשמנת ולא בהקצפה,שכן הקערה הייתה יבשה ונקייה ,השמנת הייתה קרה,החלב היה קר והכל היה בתאריך טוב . אז-סביר להניח שבאמת הייתה בעייה עם השמנת נכון? נניח שהיא עמדה בסופר לדוגמא מחוץ למקרר וזה הוביל לזה? (אל תשאלו מה הטעם בלשאול שאלה שהתשובה דיי ידועה-אמא צריכה להיות בטוחה ). שבוע נעים !
שבוע טוב לכולן\ם ! איך עבר הצום? מקווה שבסדר. יש לי שאלה שהתשובה אלייה דיי ידועה לי אבל בגלל לחצים אימהיים אני צריכה לשאול אותה בכל מקרה. אמא ואני הכנו עוגת קרמשניט ע"פ מתכון של מיקי שמו. המילוי מורכב מ : 2 מיכלי שמנת מתוקה 2 וחצי כוסות חלב 2 שקיות אינסטנט פודינג. הבעייה התחילה שאחרי כמה דקות של הקצפה שמתי לב שהתערובת לא תהיה כבר קצפת ושישנם גושישים כאלה קטנים כמו של חמאה שנמסה. הבנתי שכנראה הבעייה הייתה בשמנת ולא בהקצפה,שכן הקערה הייתה יבשה ונקייה ,השמנת הייתה קרה,החלב היה קר והכל היה בתאריך טוב . אז-סביר להניח שבאמת הייתה בעייה עם השמנת נכון? נניח שהיא עמדה בסופר לדוגמא מחוץ למקרר וזה הוביל לזה? (אל תשאלו מה הטעם בלשאול שאלה שהתשובה דיי ידועה-אמא צריכה להיות בטוחה ). שבוע נעים !