שאלה

טובה52

New member
שאלה

היתה לי אשפוז לפני 26 שנה. שרתתי בצבא שנתיים, כל החיים אני עובדת עושה תואר ראשון. ממה אני מפילה במחשבותי על האשפוז שהיה, ברור שזה היה ארוע טראומתי, מה שכן שככל שאני מתקדמת זה נעשה חלש יותר ויותר כי הלימודים מעניקים המון. מעונינת להבין.
 

גרא.

New member
טובה52,לזמן,יש משמעות מצטברת,לגבי עידון

השפעות טראומטיות רבות,וודאי לא כולן.וכמו יין טוב,עם השנים את כנראה משתבחת.המשיכי והצליחי.
 

טובה52

New member
תודה רבה.

חיבת להגיד שאפשר ללמוד הרבה מהפורום, יש הרבה תובנות מכל האנמר אם על ידך וגם על ידי אחרים.
 
למעלה