שאלה היתה לי אשפוז לפני 26 שנה. שרתתי בצבא שנתיים, כל החיים אני עובדת עושה תואר ראשון. ממה אני מפילה במחשבותי על האשפוז שהיה, ברור שזה היה ארוע טראומתי, מה שכן שככל שאני מתקדמת זה נעשה חלש יותר ויותר כי הלימודים מעניקים המון. מעונינת להבין.