התנסות אישית
בעברי הרחוק התאמנתי רבות במה שמכונה "חלימה צלולה", ביציאה חוץ גופית ואף בשניהם ביחד. זכורות לי במיוחד אותם נסיונות של יציאה חוץ גופית אשר נעשו מתוך חלום צלול, לרוב זה נגמר בסחרחורת ואיבוד שליטה ומודעות (הירדמות בתוך החלום הצלול) ובפעמים אחרות התעוררתי במיטה עם איקצוצים בכל הגוף, תחושת ריחוף ומעיין גלי אנרגיה שמתפשטים. בעבר נהגתי לייחס זאת להצלחה חלקית בתהליך, היום אני מאמין, וזה מבוסס על ידע מדעי, שתחושה זו נובעת מהפיסיולוגיה של המוח. החוויה היא אמיתית לגמרי, השאלה היא לגבי הפירוש.
בעברי הרחוק התאמנתי רבות במה שמכונה "חלימה צלולה", ביציאה חוץ גופית ואף בשניהם ביחד. זכורות לי במיוחד אותם נסיונות של יציאה חוץ גופית אשר נעשו מתוך חלום צלול, לרוב זה נגמר בסחרחורת ואיבוד שליטה ומודעות (הירדמות בתוך החלום הצלול) ובפעמים אחרות התעוררתי במיטה עם איקצוצים בכל הגוף, תחושת ריחוף ומעיין גלי אנרגיה שמתפשטים. בעבר נהגתי לייחס זאת להצלחה חלקית בתהליך, היום אני מאמין, וזה מבוסס על ידע מדעי, שתחושה זו נובעת מהפיסיולוגיה של המוח. החוויה היא אמיתית לגמרי, השאלה היא לגבי הפירוש.