מצוין. זה רק מחזק את הגישה שלי.
שבהחלט אפשר לחקור. לי עצמי כבר יצא לקרוא על מספר מחקרים יפים בכל מיני פתולוגיות שטופלו ברפואה סינית. תחום האקופנקטורה בהחלט מרתק אותי והייתי שמח לדעת עליו יותר. אין לי שום בעיה עם רפואה משלימה או רפואה סינית בכלל. אני רק לא מקבל את הגישה הרווחת כאן שלא ניתן לבצע מחקרים על רפואה משלימה. משפטים כמו "אני מצליח לעזור למטופלים שלי וזאת ההוכחה הכי טובה" הם ממש לא רציניים (גם אם רופא קונבנציונאלי היה אומר את זה).
שבהחלט אפשר לחקור. לי עצמי כבר יצא לקרוא על מספר מחקרים יפים בכל מיני פתולוגיות שטופלו ברפואה סינית. תחום האקופנקטורה בהחלט מרתק אותי והייתי שמח לדעת עליו יותר. אין לי שום בעיה עם רפואה משלימה או רפואה סינית בכלל. אני רק לא מקבל את הגישה הרווחת כאן שלא ניתן לבצע מחקרים על רפואה משלימה. משפטים כמו "אני מצליח לעזור למטופלים שלי וזאת ההוכחה הכי טובה" הם ממש לא רציניים (גם אם רופא קונבנציונאלי היה אומר את זה).