שאלה

sheronher

New member
שאלה

היי בנות, רציתי לשאול שאלה אני כרגע על דיכוי מאז הניתוח, 15.9.2008, וכרגע נמצאת באמצע חבילת הגלולות. משום מה קיבלתי הבוקר מחזור, בליווי כאבי בטן מאז הסופ"ש וכאבי גב כמו שאומרים-ו"כל החבילה במלואה" האם זה נורמלי? מה לדעתכן עליי לעשות? אשמח לשמוע מה דעתכן שרון
 
בהחלט יכול לקרות

תתייעצי עם הרופא שלך מה לעשות. יש רופאים שממליצים להפסיק את הגלולות ולקבל מחזור ויש רופאים שממליצים להמשיך עם הגלולות למרות הדימום- הכל בהתאם למצבך. יכול להיות גם שהרופא יחליט להחליף לך את הגלולות למינון יותר גבוה. אצלי מה שעזר להפסקת הדימומים זה תוספת של כדור פרוגסטרון (פרימולוט נור).
 
למעלה