שאלה
היי בנות, רציתי לשאול שאלה אני כרגע על דיכוי מאז הניתוח, 15.9.2008, וכרגע נמצאת באמצע חבילת הגלולות. משום מה קיבלתי הבוקר מחזור, בליווי כאבי בטן מאז הסופ"ש וכאבי גב כמו שאומרים-ו"כל החבילה במלואה" האם זה נורמלי? מה לדעתכן עליי לעשות? אשמח לשמוע מה דעתכן שרון