שאלה. מישהו זוכר אסיסט של ג'יסון קיד עם המרפק לפני כמה שנים? קישור ביוטיוב יתקבל בברכה.
א אנונמני New member 6/6/08 #1 שאלה. מישהו זוכר אסיסט של ג'יסון קיד עם המרפק לפני כמה שנים? קישור ביוטיוב יתקבל בברכה.
O OrEl74 Well-known member מנהל 6/6/08 #3 ג'ייסון וויליאמס, לא ג'ייסון קיד זה היה במשחק הרוקיז של שנת 2000. הנה כאן: http://www.youtube.com/watch?v=Jf7JQR7K3Jc&NR=1
ג'ייסון וויליאמס, לא ג'ייסון קיד זה היה במשחק הרוקיז של שנת 2000. הנה כאן: http://www.youtube.com/watch?v=Jf7JQR7K3Jc&NR=1
G go lakers go New member 6/6/08 #4 קבל , וזה לא היה קיד אלא Jason Williams http://www.youtube.com/watch?v=m-Vq-DO86RE
T the mnm factor New member 6/6/08 #5 כן, מסירה אדירה של וויליאמס... ואם לפרנץ לא היה כזה נטחן הוא גם היה גומר אותה בדאנק
א אנונמני New member 6/6/08 #6 אני מכיר את המסירה הזאת של וויליאמס אני מדבר על מסירה של קיד עם המרפק שנגמרה גם בדאנק.
T the mnm factor New member 6/6/08 #7 אין לו כזו יש לו מסירה שהוא מטעה כאילו הוא מוסר ימינה ובעצם הוא מוסר שמאלה לדאנק של קרטר או מרטין או מישהו קרח אחר...
אין לו כזו יש לו מסירה שהוא מטעה כאילו הוא מוסר ימינה ובעצם הוא מוסר שמאלה לדאנק של קרטר או מרטין או מישהו קרח אחר...
א אנונמני New member 6/6/08 #8 בוודאות יש לו. בכל מקרה אם יש תביא קישור למסירה שאתה מדבר עליה . תודה.