שאלה.

אנונמני

New member
שאלה.

מישהו זוכר אסיסט של ג'יסון קיד עם המרפק לפני כמה שנים? קישור ביוטיוב יתקבל בברכה.
 

the mnm factor

New member
כן, מסירה אדירה של וויליאמס...

ואם לפרנץ לא היה כזה נטחן הוא גם היה גומר אותה בדאנק
 

אנונמני

New member
אני מכיר את המסירה הזאת של וויליאמס

אני מדבר על מסירה של קיד עם המרפק שנגמרה גם בדאנק.
 

the mnm factor

New member
אין לו כזו

יש לו מסירה שהוא מטעה כאילו הוא מוסר ימינה ובעצם הוא מוסר שמאלה לדאנק של קרטר או מרטין או מישהו קרח אחר...
 

אנונמני

New member
בוודאות יש לו.

בכל מקרה אם יש תביא קישור למסירה שאתה מדבר עליה . תודה.
 
למעלה