מלכת השוקו
New member
שאלה 
שלום, אני עדי
יש לי שאלה- לא מזמן קיבלתי צו ראשון שתאריך ההתייצבות בו היה ה-8/10/07 . לצערי הרב לא יכולתי להתייצב בלשכת הגיוס באותו יום מכיוון שהרגשתי מאוד לא טוב ( דלקת בגרון, חום 39.5 וכו'.. ), התקשרתי ללשכת הגיוס על מנת לבקש דחייה של הצו והם באמת דחו לי אותו ושלחו לי צו חדש לתאריך ה-22/11 . הבעיה היא כזאת- יחד עם הצו התייצבות מקבלים גם שאלון רפואי ורוד כזה שצריך למלא, ובחלקו העליון של השאלון מצויין גם תאריך ההתייצבות . מלשכת הגיוס שלחו לי רק בפעם הראשונה את השאלון הרפואי, ז"א שעל השאלון כתוב שהתאריך התייצבות שלי הוא ה-8/10 . אני יכולה למלא את השאלון הרפואי הזה למרות התאריך שכתוב בו ? או שעליי להתקשר ללשכת הגיוס ולבקש שישלחו לי עוד שאלון עם התאריך החדש ? אגב- אני מקווה שזהו הפורום המתאים לשאלה שכזאת, אם לא- אשמח אם תפנו אותי לפורום המתאים . תודה מראש ! עדי 
שלום, אני עדי