שאלה .. מישו יודע אם : בין סיום י"ב לגיוס אמור להיות לי בערך חצי שנה. במהלך החצי שנה הזאת יאשרו לי לעבוד בחו"ל? או שאסור לי לצאת מהארץ בזמן הזה? רק מי שיודע בוודאות בבקשה..:)