שאלה ..

  • פותח הנושא BATF
  • פורסם בתאריך

BATF

New member
שאלה ..

מישו יודע אם : בין סיום י"ב לגיוס אמור להיות לי בערך חצי שנה. במהלך החצי שנה הזאת יאשרו לי לעבוד בחו"ל? או שאסור לי לצאת מהארץ בזמן הזה? רק מי שיודע בוודאות בבקשה..:)
 

BATF

New member
גם אם זה במטרה לעבוד?

וצריך להודיע למישו בצבא או פשוט לאצ תמהארץ ולדאוג לחזור בזמן?
 

Naych

New member
לא משנה להם המטרה..

אתה לא צריך להודיע לאף אחד, מה שכן, אסור לך להיות יותר מ-3 חודשים בחו"ל, וזה שלושה ימים, זה 8 ימים לפני גיוס..
 
למעלה