שאלה איזה חודששל גייוסים הוא הכי קרבי??
2 253Daniel New member 25/10/07 #5 ../images/Emo45.gif נכון..מרץ זה גם גיוס סיירות...מטכ"ל שיטת חובלים...
T theone2468 New member 26/10/07 #6 אולי זה נכון אבל.. גם בנובמבר יש גיוסי סיירות ואני לא בטוחה לגבי אוגוסט. וגם במרץ יש גיוסי חי"ר והכל, והכל אותו הדבר!
אולי זה נכון אבל.. גם בנובמבר יש גיוסי סיירות ואני לא בטוחה לגבי אוגוסט. וגם במרץ יש גיוסי חי"ר והכל, והכל אותו הדבר!