שאלה

dror ko

New member
שאלה

יש לי פרופיל 97, אם אני מצהיר בלשכה על הנטיות המיניות ועל כך שאני מבקש לא לעשות קרבי בשל כך (והסיבות שנלוות לכך) זו סיבה מספיק טובה לפטור אותי משירות קרבי ולתת לי לעשות שירות עורפי?
 

t o m a k

New member
נראה לי...

שזה עוזר לך לקבל קל"ב - אבל קח אותי בעירבון מוגבל.
 

drnaji

New member
לא חושב.ישנן הטבות שחיילים הומאים מקבלים כמו

להתקלח לבד (אני לא בטוח,זה מה שאמרו לי) אבל אני לא חושב שהם יכולים לקבל פטור משירות כלשהו בגלל נטיה מינית. אני יבדוק לך את זה ביום ראשון.
 

The Navigator

New member
המממ

פטור משירות בגלל נטיה מינית כבר לא מקבלים כמה שנים טובות... לפעמים הבעיה היא קונקרטית, במידה ומדובר בטראנס וההליך יותר מסובך בגיוס. לגבי הקלות - תלוי באופי היחידה. בטירונות כמובן שאפשר לדבר עם המפקדים ובטוח שלא פעם פנו אליהם. בהמשך השירות כאמור, זה תלוי באופי היחידה. פשוט פונים למפקדים ומסדרים את העניין.
 
שטויות במיץ

אם אתה הומו אתה לא תפחד להתקלח כי פשוט לא יעמוד לך אתה לא תחשוב על זה (ככה חבר הומו אמר לי) זה לא מפריע יכול להפריע למי שמתקלח איתך אבל זה בעיה שלו
 
אז עבדו עליך

זה גם לא הגיוני שהומו בצבא יחשב לאדם מנודה ולא יתנו להתקלח עם אנשים מחשש שיעמוד לו במקלחת ויטריד את המתקלחים
 

arvandor

New member
אני חושש שהקביעה שלך

"אם אתה הומו לא תפחד להתקלח כי פשוט לא יעמוד לך אתה לא תחשוב על זה", פשוט סותרת את המציאות.... המקלחת היא בעיה גדולה להרבה אנשים, בלי קשר לנטייה המינית שלהם. הומואים שלא מפריע להם, אז שיהיה להם בכיף, אבל יש לא מעט כאלו שזה כן מפריע להם, וההתמודדות עם העניין בעייתית למדי. שוב, מנסיון שלי ומהיכרות עם הרבה אנשים שזו הבעיה שלהם, צריך לפנות למפקדים ולציין הבעיה, ואין צורך לציין את הסיבה- פשוט קשה לי להיות ערום מול אנשים אחרים! בהצלחה..!
 
בסדר אבל זה לא בגלל שהם הומואים

בגלל שיש להם חרדה מלהיות במצב אנטימי כזה עם אנשים כמו שאמרת זה לא קשור להעדפה מינית וההומואים שאני מכיר זה לא מפריע כי ככה
 

arvandor

New member
יש ויש

יש כאלה שזה באמת המצב האינטימי שמפריע, ויש כאלה שפוחדים שיעמוד להם, ואז זה כן קשור לנטייה המינית, דווקא.
 
הי דרור!

נטייה מינית כזו או אחרת (סטרייטים, הומואים, לסביות, בי) לא קשורה לסוג השירות. הצבא לא משחרר הומואים בגלל הנטייה המינית שלהם מלעשות שירות קרבי. ההנחה הבסיסית היא שכל אדם, ללא קשר לנטייתו המינית, יכול לעשות כל תפקיד בצבא (עורפי, קרבי, קצונה, טייס, חובלים - ה-כ-ל). אם יש לך קושי כלשהו שקשור לנטייה המינית, אתה יכול לבקש לראות קב"ן והוא זה שיחליט האם הקושי הזה הוא מהותי ומשפיע על השירות והשיבוץ או לא. בכל מקרה, אין שחרור מתפקיד מסויים רק בגלל הנטייה המינית שלך. ישנם הומואים ולסביות רבים שעושים שירות קרבי מלא, ללא קושי או בעיה. גם התשובה שקיבלת לגבי המקלחות אינה מדוייקת: אין הוראה בצה"ל שמי שהוא הומו מתקלח לבד. כמו שאמרתי, ההנחה הבסיסית היא שכל חייל, ללא קשר לנטייתו המינית, יכול לעשות שירות מלא, כולל כל הדרישות שישנן (גם לגבי מקלחות). אם יש קושי בנושא, ניתן לפנות למפקד, ואם לא נוח אז לקב"ן, לשתף בקושי ולבקש להתקלח במקלחת נפרדת. לא תמיד זה אפשרי, וישנן הרבה דרכים להתמודד עם המצב (אם תחפש כאן בפורום, נושא המקלחות עלה די הרבה, ותוכלל קבל תשובות לנושא). בכל מקרה, אם תרצה לשתף אותנו מעט יותר בסיבות בגללן אתה חושב שלא תוכל לשרת בקרבי - נשמח לנסות לעזור. שירות קל ונעים!
 
שמע אחי

קודם כל מזל טוב על הגיוס הקרוב עכשיו, אנחנו חיים במדינה בין היחידות בעולם שנותנות להומואים שירות מלא בכל היחידות אפילו יצא לי לפגוש כמה הומואים בסיירות, אחלה אנשים גברים לכל דבר. לא כדאי לך לרכב על זה שאתה הומו בצבא כי הרי נותנים לך שיוון ולא מתחיסים אליך כשונה אז למה לך ל"רכב" על זה כאילו זה מחלה עכשיו אם אתה מתגייס וקשה לך עקב בעיות נפשיות בגלל שאתה הומו אז לך לקבן הוא יעזור לך בשיבוץ אחר או כל דרך אחרת יש לי גם חבר שהוא הומו והוא חבר טוב שלי שהוא התגייס שירת קרוב לבית והיה לו קשה בגלל שהוא הסתיר זהותו מהאנשים וגם מהוריו לבסוף ביחד עם שיחות עם קבן החליט שהוא צריך לצאת מן הארון וכך ירגיש יותר טוב ונוח וכך עשה וכולם קיבלו אותו טוב ויפה והוא נרגע ונהנה מהשירות שלו... אז אתה מבין זה שאתה הומו זה לא סיבה להפוך אותך לשונה כל עוד אין לך בעיה עם זה שאתה הומו וזה כבר סיפור אחר
 

YESbar

New member
יש בידך משהו שאין לאחרים

לצה"ל אין זכות לתת לך טובות הנאה בגלל שאתה הומו וגם לא להפלות אותך לרעה בגלל שאתה הומו. היום שמעתי שבצבא אנגליה, איפשרו לחיילים הומואים לבטא בפומבי את נטייתם המינית במשותף, וכתוצאה מכך זה הביך הרבה מפקדים ואנשי צבא מוכשרים ועל כן אנגליה מצטערת על כך. אז אם לפתע מישהו בצבא יפעל נגד נטייתך המינית, כנראה שתזכה/תפסיד לטובת הנאה, תלוי איך תסתכל על זה. בכל אופן יש לך קלף. אותו הדבר לסבית. ייתכן שחיילות אחרות (נשים מבוגרות שהתחנכו על ערכי הדת למשל), לא ירצו שפתאום נשים יתחילו להתנשק מולם, וזה מקנה לאותה לסבית קלף.
 
למעלה