שאלה...

l i s a 1 8

New member
שאלה...

אני מתוודה,.. חוץ מהבסיסי אולי בסיסי + , אני כמעט לא מבינה כלום במחשבים... אני רוצה להחליף את המחשב ( הרגיל, לא נייד), אבל רוצה מאוד לקנות נייד. רציתי לדעת מה יותר טוב מבחינה של זיכרון, דיסק קשיח, באיזה יש יותר מקום לתוכנות, משחקים ומה בקשר לאינטרנט..? עדיף פשוט לקנות נייד? תודה למי שיענה...
 

RoyBO

New member
אם את לא צריכה נייד אז הרבה יותר זול ומשתלם

מחשב נייח.
 

Kibiniloch

New member
מכל הבחינות, אבל ממש כולן

עדיף לקנות מחשב נייח, מלבד ניידות. ניידים הרבה יותר יקרים, יותר מועדים לפורענות, תיקונים עולים הרבה-הרבה יותר כסף, כמעט ולא ניתנים לשדרוג, כל רכיב עולה כפול אם לא משולש כי הוא צריך להתאים למקום המדוייק הקטן שלו בתוך הצפיפות של הנייד... בקיצור, אם את לא צריכה מחשב בשביל הניידות באמת - אין על מה לדבר בכלל. תשארי עם נייח.
 
למעלה