שאלה?

גלעד 6 2

New member
שאלה?

שמעתי ברדיו ירושלים שעמיר מתכוון לצאת במופע אקוסטי, מישהו אולי יודע מתי?
 

mk42

New member
הוא אמר שבקרוב ו....

בס"ד הוא אמר שבע"ה התחילת הקית הבא יעלה המופע של הרהורים.......
 

גלעד 6 2

New member
כן, אבל..

הוא אמר שעד הקיץ (מה באמת נחכה שנה שלמה?!) הם יעלו במופע אקוסטי שהוא עדין לא יודע איזה שירים יהיו בו (זה לפחות מה שאני הבנתי).
 

אנונמני

New member
לפי מה שנכתב כאן המופע של הרהורים..

אמור לעלות עוד משהו כמו חודשיים..
 
גם לפי מה שנאמר לי זה יהיה בערך אחרי החגים...

המופע יכלול את כל הליהיטים הגדולים של עמיר וברור שאת הרהורים, כנראה גם אחרי החגים כמו אבי, וידאגו שלא תהיה צפיפות
 
למעלה