שאלה

catmike

New member
שאלה

אני גר במעונות סטודנתים. מישהי חמודה מצתא חן בעיניי והספקתי להכיר אותה קצת אבל לא הייתה לי אפשרות לדבר איתה ב 4 עיניים כי היא תמיד עם חברות. אז רשמתי לה מכתב רומנטי, כתבתי לה שהיא מתוקה ושהיא מצתא חן בעייניי, ערזתי במעטפה, הדבקתי בול ושמתי אותו בתוך תא. כמה שאלות. 1. עובדי דואר לא יחשבו שאני דפוק בגלל ששולח מכתבים לדירה שהיא שתי קומות למטע? 2. הבחורה בעצמה לא תחשוב שאני דפוק? 3. איך היא בכלל יכולה להגיב? 4. תוך כמה זמן המכתב יכול להגיע? ומה שיותר מצחיק, כמה שעות אחרי ששמתי מכתב בתא, ראיתי אותה לבד, בלי חברות והבנתי שאני באמת דפוק. אבל לא דיברתי כבר איתה בנושא הזה.
 
ואוו אתה אמיץ../images/Emo140.gif

ממש. זה מזכיר לי סצינה מתוך סרט של פעם... זה כ"כ יפה בעיניי!! והתשובות לשאלותייך: 1) את עובדי הדואר כלל וכלל לא מעניין מי שולח ולאן (בתור אחת שיש לה ידיד שהוא דוואר), מה גם שהם מתעסקים ביום לפחות ב- 1000 מכתבים והם ממש לא זוכרים מאיפה הם לקחו את המעטפה ולאן היא נלקחת. הוא עובד לפי כתובת וטו לו. ואתה יודע מה...גם אם כן, וזה כן יעניין אותו...SO WHAT ?!?!? שים פס ודבוק במטרותיך. 2) תראה, לדעת בדיוק מה הבחורה תחשוב על זה..איננו יכולים. אנחנו יכולים רק להעלות השערות. אני מאוד הייתי שמחה אם הייתי מקבלת מכתב שכזה (כמובן בהתחשב בעובדה שהייתי פנויה ולא נמצאת במערכת יחסים כלשהי, אבל גם אם כן זה היה מחמיא) וזה היה מחמיא לי מאוד. אני מניחה שכך היא גם תחשוב. 3) איך היא יכולה להגיב? אין דרך להשיב על שאלה זאת אלא רק להתאזר בסבלנות ולהמתין ולחכות... 4) המכתב יכול להגיע תוך יום-יומיים. דואר ישראל אתה יודע, אלא אם יש בתוך המעונות דואר פנימי שפועל באופן שוטף ויומיומי ואז היא יכולה לקבל את זה ממה מהר, אפילו באותו יום משליחת המכתב. 5) אז ראית אותה כמה שעות לאחר מכן לבד, אז מה? לא קרה כלום :) אתה את שלך עשית, וזה מאוד רומנטי בעיניי. אתה לא דפוק בכלל. להפך. ב-ה-צ-ל-ח-ה
 

nate2000

New member
כמה אופציות

1. החלום הורוד- היא תרוץ אליך בחיבוקים ונשיקות. 2. חלום ושברו- היא תגיד שאתה מפחיד אותה והיא מרגישה לא נוח מכל הסיטואציה ומהמכתב. 3. היא תתעלם.
 

ser7

New member
אני לא בחורה

אבל מניסיון שלי עם בחורות- היא תקבל את זה יפה..:) לא יודע בעצם, לדוור לא איכפת. חבל שלא דיברת איתה. לדעתי
 

girl power27

New member
אתה מקסים!!!!

אולי המכתב עוד לא הגיע אליה? אולי היא לא יודעת איך לאכול את זה? אולי היא מתביישת? אם לא שואלים לא יודעים יאללה תאזור אומץ ותיגש אליה, ותשאל אותה אם היא קיבלה את המכתב.... ומשם יזרום לכאן או לכאן.... אבל לפחות תדע ולא תאכל את עצמך..... אבל בדבר אחד היה בטוח עשית מעשה אבירי ומקסים והרבה גברים צריכים ללמוד ממך!!!! מחכה לעידכונים.......
 

catmike

New member
עדכון

המכתב הגיע. ראיתי אותו בולט מהתיבת דואר של הדירה של בנות. מתי כבר היא תיקח אותו... אני מתרגש...
 
תגובה

אם היא בחורה חכמה וטובה, היא תקרא את המכתב. אם המכתב נחמד ויפה ומביע חבה, היא תתמקד בזה ולא בכך ששלחת מכתב כשלא היית צריך. יפה אף להשאיר פתק או מכתב למישהי לידך ובו להגיד דברים טובים. העובדים לא צריכים לענין אותך. אם היא תרצה אותך, היא תדע איך להגיב לך.
 

catmike

New member
יש בזה משהו

אבל יכול להיות שכאשר היא תקבל מכתב היא לא תדע מה בדיוק לעשות ואיך להגיב. אז אני יכול לבוא לדירה שלה (כבר הייתי שם כמה פעמים וגם היא וגם שותפות שלה קבלו אותי בשמחה) עם גיטרה ועוגה. וכמובן לא לקנות עוגה אלא לאפות (זה יותר מקורי). דרך אגב, מישהו כאן יכול לזרוק לי כמה מתכונים של עוגות?
 
ד"א, למה כתבת את ההודעה הראשונה

שלך עם הרבה שגיאות כתיב ? כי אין לך , אז למה דווקא? ואל תכחיש , קלטתי אותך :)
 

catmike

New member
איפה בדיוק היו שגיאות כתיב

תגיד ופעם הבאה אני אשתדל לא לעשות אותן שגיות. יכול להיות שזה בגלל שאני גר בארץ רק 6 שנים ושפה עברית היא אינה שפת האם שלי. אני מקווה שלא עשיתי שגיאות במכתב עצמו כי אז היא תצחק עליי... :(
 
עוגה לא חשובה

העקר שתביא את עצמך ואת הטוב שבאופיך. תהיה נחמד וטוב אליה, דבר אתה בנחמדות ובאהבה, ואז יוכל להוצר קשר טוב.
 

oferyosi

New member
סטודנט?? עם שגיאות כתיב כאלה???

מה אתה לומד במכללת בני סכנין???
)))))
 

oferyosi

New member
אבל לעניין עצמו

אתה בסדר אח שלי... לקחת יוזמה... מקסימום היא תגיד לא.
 

oferyosi

New member
אל תיקח קשה../images/Emo13.gif

מאיפה אנחנו יודעים מי כותב??? כשכתוב סטודנט אז אתה מניח מראש שזה מישהו שלמד פה בתיכון ואמור לכתוב ללא שגיאות אז קבל את זה בצחוק..
 
כשכתוב סטודנט, *אתה* אולי מניח שזה מישהו שלמד

אני לא. נימוס בסיסי עוד לא הזיק לאף אחד. ובמקום ש"הוא יקבל את זה בצחוק", אתה יכול פשוט להתנצל...
 
למעלה