שאלה - Show Bar

  • פותח הנושא RFM8
  • פורסם בתאריך

RFM8

New member
שאלה - Show Bar

שלום לכולם אני בן 18, לפני גיוס ואני מעוניין לעשות קורס ברמנים אחת האופציות שעומדות בפני היא הShow Bar בחיפה. רציתי לשאול האם יש כאן אנשים שעברו שם קורס ויכולים לספר איך היה, רמת המקצועיות וגם לגבי חברת הכוח אדם שלהם - האם באמת סידרו לכם עבודה במקום סביר... עכשיו, אני יודע שיש להם מלא מלא סמויים ויש להם מחלקת שיווק מטורפת עם מלא אנשי מכירות. אני מבקש בכל לשון של בקשה, אם אתם עובדי שוו בר תעשו טובה ואל תגיבו. אפשר לגלות ממש בקלות האם אתם עובדים שם או לא. אנשי המכירות שלכם עשו לי כבר רושם טוב, ואם אתם תגיבו פה זה באמת יעיד רק רעות עליכם. תודה מראש
 
לRFM8

שמע עולם חושבים פה שאני סמוי של השואובר אתה יכול גם לבדוק איתם עם אתה רוצה תשאל את טומי מי זה ישראל אלבז ותראה שהוא יגיד לך שרק עברתי שם קורס וזהו לא יותר מזה באתי לספר פה איך היה בשואובר ואיזה ברמנים אני רואה בעבודה שלי שבאתי מבתי ספר אחרים אני עברתי שם קורס וב3 מילים היה הכי כיף בעולם ואתה גם יכול לחוות את הכיף הזה אני אומר לך עצה שלי לך אליהם יחס הכי טוב בעולם שם שיעורים הכי כיפים שיש והמורים הכי תותחים שיש בסוף הקורס אתה מקבל את התעודה שלך מקבל כרטיס סטודנט בלי גיל שאתה יכול לקבל את כול הדברים שהסטודנטים מקבלים הם מסדרים לך עבודה מסודרת וגם אחרי 10 שנים אתה יכול לבוא לשם ולהגיד להם עזבתי את העבודה אני מחפש עבודה הם יעזרו לך במה שתרצה אתה גם מקבל שיעורי ריענון עם אתה לא זוכר משהו או התקשת במששהו לא זוכר מה עוד חחחחחח קיצור יביאו בישבילך את כול העולם מילה שלי עם אתה רוצה לבדוק אפילו שאני לא עובד בשואובר או משהו אז תתקשר אלי 0577860229 ותפסיקוווווו לחשווובב שאני עובד בשואוברר כי אני לא
 

omef

New member
המלצה כללית

המלצתי לך - לך לשעור נסיון/הדגמה בכל בית ספר ובחר במה שמרגיש לך הכי טוב. אני מכיר כיום רק מישהי אחת שעשתה שני קורסים בבתי ספר שונים. רוב האנשים (כמו אדון אלבז) מבססים את דעתם על התנסות, גם אם מוצלחת מאוד, עם בית ספר אחד בלבד. הנסיון שלהם אינו בסיס איתן להנחה שגם אתה תהנה כמוהם. מה אם סף הגירוי או דרישותיך ממקום שונות משלהם לטוב או לרע? אני חושב שבכל בית ספר, בלי קשר למקצועיות שלו - יש רוח מסויימת. כל אחד מתחבר למקום אחר וזה טבעי. אין חכם כבעל נסיון ואתה הולך להוציא לא מעט כסף וזמן - תבדוק בעצמך ואל תסמוך על אחרים.
 

maxfain

New member
שמע

אולי אתה לא, אבל אתה משמיץ כאן בתי ספר אחרים (לא בהודעה הספציפית הזו) ועם זה אישית יש לי בעיה מאוד רצינית. את כל הדברים שמנית כאן, אולי מלבד כרטיס הסטודנט, יקבל כל חניך גם בבית ספר אחר. להגיד "המורים הכי תותחים שיש" "שיעורים הכי כיפיים שיש" זה דבר אינדיבידואלי.
 

omef

New member
צודק

מהסיבה הזאת בחלק מבתי הספר יש שני מדריכים לכל קורס, על מנת שלכל חניך תהיינה שתי דמויות שונות ולפחות אחת שיוכל להתחבר אליה.
 
למעלה