שאלה

שאלה ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

מי הייתם רוצים שיהיה זוג במשחק החיים?ולמה?[אבל כאלה שלא יהיו בטוח זוג בסדרה]
 

LuZ dE EsTrElLa

New member
שירן ורתם

כי אף פעם לא היו זוג של בנות בסדרה
זיו והמכשפה...שני חייזרים
 
טוב שירן ורותם כבר לא מקורי אז:

אודי ונירה!! אני חולה על אודי, הוא מצחיק רצח, והוא אוהב את נירה, אז שיהיה לו לבריאות...
 

aieeoh

New member
אפי וריקי!!!!

תודו שאף אחד לא חשב על זה!!!!! אין זה ענק!!! חחחחחחחחחחחחח סתם זה בחיים לא יקרה...
 

Vendetta

New member
lol...

קודם גילוי עריות, אחרי זה יחסים לסביים, ועכשיו גם פדופיליה?!
 
למעלה