ממממממממ
טוב אז קודם כל תודה! תודה שהגבתם.. לא האמנתי שיהיו כ"כ הרבה תגובות! בכל אופן אני מרגישה צורך (ממממ אולי רצון?) לכתוב פה מה החלטתי.. דבר ראשון- ושיהיה ברור זה שהוא חיכה (ומחכה לי) כ"כ הרבה זמן מוכיח כמה הוא אוהב אותי (זו דעתי כן...) דבר שני- הכי הזדהתי פה עם מה שאיזה אחד כתב בנוגע לזה שאחרי שנשכב הקשר יהיה שונה וזה באמת נכון. זה יהרוס את התמימות בקשר. אני מצטערת אם השאלה שלי עצבנה פה אנשים.. או שהיא לא מתאימה לרוח החדר. אז.. דברנו... יותר נכון אני דברתי והוא הקשיב

ובסופו של דבר הוא אמר שהוא יחכה לי. כמה שצריך. וזה כבר העלה לי חיוך ענקי על הפרצוף
הוא אמר שהוא מבין אותי והכל.. ושהצרכים שלו יחכו. הרגשתי קצת מגוחחת לדבר איתו ככה על זה אבל בסוף יצא מזה רק טוב. הוא אמר שהוא איתי כי טוב לו איתי וכי הוא אוהב אותי... וגם אם עכשיו אני ארצה לשמור נגיעה אז סבבה... רציתי להגיד שמה שכמה אנשים פה אמרו גרם לי לחשוב על זה יותר לעומק (עניין משפטי וכו'.. באמת שלא חשבתי על זה.) למרות שבסופו של דבר אני החלטתי מה אני אעשה. ואני חושבת שהגעתי להחלטה נכונה. ומה גם הבנתי איזה חבר מקסים יש לי

אז שוב תודה אנשים טובים
נחמד שהפורום הזה קיים.. ככה אם יהיו לי שאלות או התלבטויות אני אכתוב. זה בסדר נכון ?

יום נעים! ורק אושר וטוב