שאלה

A R E S

New member
שאלה../images/Emo58.gif

בספר השלישי הבוגרט של לופין הופך ל- orb, {אני לא יודעת איך קוראים לזה בעברית, הדבר שהופך למה שאתם הכי מפחדים} השאלה למה? האם זה קשור לספר החמישי ולנבואה? הרי באנגלית זה הנבואות נמצאות בתוך orbs כאלה, ואם כן האם זה קשור לנבואה על הארי או נבואה אחרת? ואם זה שקור לנבואה על הארי אז זה דיי מתחבר לכל התיאוריה של לופין גיימס, הרי למה שלופין ידאג לנבואה על הארי, עד כדי כך?????? ואגב שימו לב שעדין מזיינים לנו את השכל בנוגע לswitching spells
 

בוביץ

New member
אמממ...

הכוונה לכדור כסוף כמו הירח המלא הרי לופין הוא איש זאב והוא מפחד להיות כזה בגלל זה הבוגארט היה ככה.
 

A R E S

New member
לא

זה לא orb של ירח, זה משהו אחר, תקרא שוב! ולפי דעתי זה הנבואה שנמצאת במין orb כזה
 

Animage

New member
זה כן... וספוילר מעלי

מה שלופין רואה הוא Silvery Orb (כדור כסוף). שזה תיאור דיי מדויק של ירח. אם זו לא הוכחה מספיקה, אז בסוף הספר לופין שואל את הרמיוני איך היא ניחשה שהוא איש זאב. הוא מעלה כל מיני סימנים שהרמיוני היתה יכולה לזהות ובינהם הוא מזכיר את הבוגארט שלו כסימן מזהה.
 

A R E S

New member
אולי אתה צודק אבל...

זה עדין לא מסביר את הנושא למה ברח לופין מפרופסור טורלני, כשהיא הציעה לו לפתוח לו בכדור הבדולח, ממה הוא פחד? הרי כל צוות המורים ידע שהוא אישזאב!
 

KagomeSama

New member
../images/Emo58.gif אני לא רואה את הקשר...

מתי אמרו שכל צוות המורים יודע שהוא איש זאב? ובכל אופן, אני לא חושבת שיש כל קשר בין לופין לנבואה. היא לא מדברת עליו, אליו או איתו. את הנבואה שמע דמבלי, כשדיבר עם טרלוני (אני צודקת?) והיא על הארי, וולדי ונוויל. לופין לא קשור. מלבד זאת שבספר השלישי אמרו: "... בדקת בלוח הלבנה וגילית שאני תמיד חולה כשהירח מלא? או שהבנת שהבוגארט הפך לירח כשהוא ראה אותי?"
 

Animage

New member
מי לא היה מפחד מטרלוני?

היא קרציה. ולסיבה ההגיונית: לופין יודע דברים על סיריוס שאף אחד אחר לא יודע. אם הוא פחד לספר לדמבלדור עליהם, הוא בטח פחד שטרלוני תגלה ותספר לכל העולם.
 

black dog angel

New member
יכול להיות ש...

שטרלוני כל הזמן מנבאת שהוא ימות (כמו שהיא מנבאת להארי) אז למי יש כח לשמוע את השטויות שלה על זה שאתה עומד למות מוות איטי וכואב?
 

A R E S

New member
כן אבל../images/Emo58.gif

לופין בדיוק כמו כולם חשב שסיריוס בוגד בהתחלה ,עד שהוא ראה את השם של פיטר במפה. ואוקי אני מסכימה שהבוגרט שלו הפך לירח {כרגע הספרים לא אצלי בבית} אבל אם התיאוריה נכונה ולופין הוא גיימס אני בטוחה שגיימס ולילי ידעו אל הנבואה, ובגלל זה הם ממש הגינו על הארי, לא סתם הם היו מתחת לכישוף כמו הבית של סיריוס!! ואז אם גיימס יודע על הנבואה הרי כל אב היה פוחד שבנו יום אחד או יהיה הקורבן או הרוצח!!!
 

Animage

New member
המממ...

את מנסה להוכיח את התיאוריה המוזרה של לופין-הוא-בעצם-ג'ימס. אני רואה את ההסבר שלי כהסבר הפשוט וההגיוני. חבל ללכת להסברים מוזרים שאין להם תמיכה בקאנון. זאת דעתי לפחות.
 

A R E S

New member
אני משארת

אני משארת שרק בסוף נדע מה באמת קורה שם, ואז נדע מה נכון ומה לא, מה שנקרא הכל פתוח!
 
למעלה