Independent17
New member
שאלה ../images/Emo32.gif
שאלה
אני מצטערת על פתיחת שרשור חדש, אבל לא מצאתי אחד שקיים ומתאים לנושא. כידוע, חיילים רשאיים לנסוע בחינם בתחבורה ציבורית, בהצגת תעודה. השאלה שלי היא האם זה משתלם לחברות? כלומר, האם הצבא משלם מראש או שבסה"כ יוצא שחברות התחבורה הציבורית מפסידות מכל העניין? אשמח לתשובה עניינית, תודה מראש.
שאלה
אני מצטערת על פתיחת שרשור חדש, אבל לא מצאתי אחד שקיים ומתאים לנושא. כידוע, חיילים רשאיים לנסוע בחינם בתחבורה ציבורית, בהצגת תעודה. השאלה שלי היא האם זה משתלם לחברות? כלומר, האם הצבא משלם מראש או שבסה"כ יוצא שחברות התחבורה הציבורית מפסידות מכל העניין? אשמח לתשובה עניינית, תודה מראש.