שאלה

מצב
הנושא נעול.

Independent17

New member
שאלה ../images/Emo32.gif

שאלה

אני מצטערת על פתיחת שרשור חדש, אבל לא מצאתי אחד שקיים ומתאים לנושא. כידוע, חיילים רשאיים לנסוע בחינם בתחבורה ציבורית, בהצגת תעודה. השאלה שלי היא האם זה משתלם לחברות? כלומר, האם הצבא משלם מראש או שבסה"כ יוצא שחברות התחבורה הציבורית מפסידות מכל העניין? אשמח לתשובה עניינית, תודה מראש.
 
חברות התחבורה מקבלות תשלום מצה"ל

שאלה

אני מצטערת על פתיחת שרשור חדש, אבל לא מצאתי אחד שקיים ומתאים לנושא. כידוע, חיילים רשאיים לנסוע בחינם בתחבורה ציבורית, בהצגת תעודה. השאלה שלי היא האם זה משתלם לחברות? כלומר, האם הצבא משלם מראש או שבסה"כ יוצא שחברות התחבורה הציבורית מפסידות מכל העניין? אשמח לתשובה עניינית, תודה מראש.
חברות התחבורה מקבלות תשלום מצה"ל
אגד ודן מקבלות תשלום גלובאלי קבוע, ואילו שאר החברות (החדשות והרכבת) מקבלות תשלום פר חייל.
 

urilei

New member
מסופקני

חברות התחבורה מקבלות תשלום מצה"ל
אגד ודן מקבלות תשלום גלובאלי קבוע, ואילו שאר החברות (החדשות והרכבת) מקבלות תשלום פר חייל.
מסופקני
בחלק לא קטן מכל אותן חברות חדשות אין שום רישום לגבי כמות חיילים, וזה חסרון מאוד גדול ברמת השירות הניתנת לחיילים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה