שאלה

יוכי68

New member
שאלה../images/Emo26.gif

אני רוצה להכין לכבוד שבת קעריות קטנות מעלי סיגר.......ראיתי באיזה אתר שיש פטנט למרוח את העלים בשמן משני הצדדים ולכסות קערית חסינת אש הפוכה לכמה דקות בתנור ואז מתקבלת קערית וממלאים בכבד וכו'........לא בטוח שאמצא קערית חסינת אש .האם יש לכם רעיון טוב יותר?
 

clcl

New member
את יכולה לבצע הפעולה הזו באמצעות

השימוש במנז'טים מאלומיניום... תרפדי אותן או בדרך שהעלת בצד ההפוך בעלי הסיגר ואז תקבלי קעריות קטנות.
 

יוכי68

New member
תודה, חנהל'ה.......

איך את מצליחה להגיע לכל מתכון ולכל אתר? תמיד יש לך קישורים מדוייקים לכל מתכון............את יעילה מאוד....תודה על עזרתך!
 

פנינה ט

New member
את יכולה להכין בתבנית שקעים למאפינס

אם לא תשימי את הרבועים של הבצק חופפים אלא אחד מול השני שהשפיצים לכיוונים נוגדים יצא לך כמו פרח
 
למעלה