שאלה../images/Emo26.gif
אני רוצה להכין לכבוד שבת קעריות קטנות מעלי סיגר.......ראיתי באיזה אתר שיש פטנט למרוח את העלים בשמן משני הצדדים ולכסות קערית חסינת אש הפוכה לכמה דקות בתנור ואז מתקבלת קערית וממלאים בכבד וכו'........לא בטוח שאמצא קערית חסינת אש .האם יש לכם רעיון טוב יותר?
אני רוצה להכין לכבוד שבת קעריות קטנות מעלי סיגר.......ראיתי באיזה אתר שיש פטנט למרוח את העלים בשמן משני הצדדים ולכסות קערית חסינת אש הפוכה לכמה דקות בתנור ואז מתקבלת קערית וממלאים בכבד וכו'........לא בטוח שאמצא קערית חסינת אש .האם יש לכם רעיון טוב יותר?