שאלה

red panda

New member
שאלה ../images/Emo13.gif

אז ככה.. כחצי שנה בערך אני בקשר עם מישהו שהכרתי דרך אחד הפורומים בתפוז בסופש שעבר החלטנו להיפגש ונורא הופתעתי כשראיתי אותו הוא לא נראה בדיוק כמו בתמונה הוא נראה פחות טוב.. והוא נורא רזה אני לא אחת שכול מה שחשוב לה זה המראה אבל אי איפשר היה להתעלם מזה..ו אנחנו התשנקנו והיה מעולה אבל עדיין המראה מרתיע.. ועכשיו אני לא יודעת ממש מה לעשות אני לא רוצה לפגוע בו.. אבל יש כאלה שאומרים לי לתת לזה עוד צאנס לפגוש אותו עוד פעמיים שלוש ואז להחליט.. מה אתם חושבים?
 
תעשי מה שטוב לך

אם לא בא לך עליו אז רדי מזה ועדיף לחתוך מוקדם כדי שהבחור לא ייפגע אבל אם את חושבת שיש סיכוי אז אולי שווה לך לנסות שוב. אולי כדאי להעלות את הבעיה בפני הבחור, לכי תדעי לאיפה זה יוביל.
 

ש חף

New member
אני מתה עליך

להעלות את הבעיה בפני הבחור מה רצית שהוא יעשה עם זה? יעלה במשקל? איך הוא ירגיש עם זה? יש כל כך הרבה דברים שיכולים לעשות לך את זה בו (לאו דווקא המראה) ואולי זה לא מספיק לך. אני יודעת שזה לא עוזר אבל זה מסוג הדברים שמחליטים לבד אני הייתי הולכת עם תחושות הבטן שלי.
 
דעתי היא דעתך

פשוט חשבי עם עצמך.. בתוך תוכך את יודעת את התשובה. ואם בכל זאת את רוצה את דעתי אז זרמי.. תראי איך הולך .
 

מותר לי

New member
גם אני יוצאת עם מישהו...

שהכרתי דרך אחד הפורומים בתפוז
מה זה "נורא רזה"? את בן זוגי עצרו פעם בפתחו של פאב ושאלו אותו אם מלאו לו 18... (הגבר גבר כבר חגג 30
) היה מעולה מה? הנשיקה או ההרגשה של "להיות לידו"? אני כן ממליצה לתת עוד צ'אנס, לפגוש פעמיים שלש, ואז להחליט... ואגלה לך סוד קטן?
בפעם הראשונה שבן זוגי שלח לי מסר, לא הכרנו אחד את השני, הוא היה חדש באותו פורום, והוא החליט לעניין אותי בעבודה נוספת מהבית, ואני חשבתי לעצמי "מי זה ששולח לי מסר מוזר בלי להכיר אותי?" והוא כתב את כל המסר בכותרת
אחר כך הביא לי את הפון שלו כדי שאצור איתו קשר לגבי העבודה (שאני בכלל לא רציתי, כי באותה תקופה מה שהיה חסר לי זה זמן, לא כסף!), ואני המשכתי לחשוב "מה הוא חושב לעצמו להתחיל איתי ולתת לי מספר שלו במסווה של עבודה?" ולא עניתי לו... ואחרי כמה חודשים קרה מה שקרה, נפגשנו, התאהבנו, וכל השאר היסטוריה
 
למעלה