שאלה

dsd2003

New member
שאלה../images/Emo13.gif

יש בנהריה איזה לונה פארק או משהו כזה? קניון?
וכמה עולה אוטובוס לשם
 

ganbarimasu

New member
בין הגמלים והאהלים יש גם עיר... ../images/Emo3.gif

בנהריה יש מוסדות תרבות לא מעטים, וחלקם אפילו מיוחדים ואטרקטיביים במיוחד. מחוף הים הנקי והמפואר שכולל בריכות, מגלשות ומדשאות, דרך המידעטק שבו שוכנת הספריה העירונית שהנו אחד מהבניינים המפוארים בארץ, קניון הצפון שבו משחקיית ילדים מפוארת, חנויות, ובתי קולנוע, וכלה בבתי קפה, מסעדות ומועדונים. אם באמת חשקה נפשך אתה מוזמן לבקר ולהתרשם בעצמך... קו 271 ממרכזית הכרמל... (-D
 

שאקית

New member
אוקייייייייייייייייייייייי מי אתה?

רון פרומר? ג'קי סבג?
 

ganbarimasu

New member
אני? ../images/Emo163.gif שאוהב את נהריה

וחושב שיש בה הרבה יותר מראש עיר כזה או אחר או חבר מועצה X או Y. אני אוהב את העיר ומאמין בה. זו עיר עם היסטוריה מפוארת, תרבות ענפה, עיר שמתפתחת והופכת למקום שצעירים אוהבים להיות בו. וזה לא שהעיר חפה מבעיות. כמו כל איזור הצפון אין בעיר וסביבותיה מספיק תעסוקה. יש אבטלה לא נעימה. אבל יש גם נוף עוצר נשימה, אויר טוב, אנשים שאומרים שלום ברחוב זה לזה, קבוצות ספורט מצוינות, בתי ספר טובים, והמון אנשים טובים. והעיר הזו, הבית שלי, יכולה לנסוק מעלה. אני מאמין בכך.
 

inbary68

New member
שלום ובהצלחה!!!!!!!

שמחה על היוזמה. הלוואי ויהיה נעים,תרבותי ושמח - כמו בעיר החמודה שלכם. אני מהצפון - על אותו קו אווירי ממש - אך בצד המזרחי של גבול הצפון. אך...אחותי האהובה גרה בנהריה אז בכלל אני מפתחת סנטימנטים. נמצאת הרבה ומבקרת. אוהבת את המקום. כיף בו. שיהיה בהצלחה רבה. אספר לאחותי על הפורום. אני יודעת שאחד הדברים החשובים הוא לדבר ולהיות כמה שיותר מעורבים במקום המגורים שלך. שבת שלום. אקפוץ לבקר גם בעיר וגם כאן. בשמחה.
 

ganbarimasu

New member
עינברי, מגיע לך ../images/Emo142.gif

תודה לך על הברכות... הפורום רק בקע לאוויר העולם והוא רק בהתארגנויות... אבל אני תקווה שהוא יגדל וגם הוא וגם אני נשתפשף ונצליח לייצר קהילה נעימה, סובלנית ודברנית
את מוזמנת, כמו כולם, לבקר בנהריה, להנות ממנה, לטייל בה, להשתתף בחוויה הצפונית (שהבנתי שגם את חיה אותה, גם אם לא בנהריה). שיהיה לכולנו סופ"ש שקט, חמים ונעים!!!
 
למעלה