שאלה

Moreiro

New member
שאלה ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

האם השיר Mad World שיצא לי לשמוע אותו הרבה לאחרונה ברדיו הוא חידוש? אם כן, מי מבצע אותו עכשיו ובמקור? [ואם לא, אז רק המקור]
מראש
 

yoavin

New member
Duran Duran

ואגב, לפי דעתי זהות בדויה היא סידרה דפוקה כי היא לא מציאותית
 

Moreiro

New member
זה החידוש או המקור? ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

לפי דעתי זו הסדרה הכי טובה בטלוויזיה [אם אפשר לקרוא לזה "בטלוויזיה" כשמשדרים את זה באמצע הלילה עם הפססקות של שנים. אבל ככה זה טלעד], אבל כל אחד ודעתו
 

duduamar

New member
SO?

ממתי כל דבר צריך להיות מציאותי? שר הטבעות מציאותי? ברור שבמציאות דברים כמו בתוכנית לא יכולים לקרות אבל אז מה? זה לא מוריד מערכה.
 

Tomak19

New member
שיהיה

כל אחד וטעמו הוא, אם כבר סידרה לא מציאותית אז Buffy The Vampire Slayer
 

Moreiro

New member
זה דווקא לא ממש נכון ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

הרבה דברים שם יכולים להיות ממש מציאותיים, ממש כמעט הכל, אלו פשוט דברים שאתה לא נתקל בהם באופן יומיומי. חלק מהדברים בסדרה מבוססים יותר על עניין של מזל, אז הדבר היחידי הלא מציאותי שם זה שהמזל הזה משחק כ"כ הרבה פעמים לאותו בן אדם. אבל ככה זה בכל סדרת מתח, ובכל סרט אקשן. אחרת הגיבור מת תוך שנייה הרי, והכל נהרס. אני בכל אופן אוהבת את זה
אה ו Tomak19. אתה מוזמן לפורום זהות בדויה (908)
 

Tomak19

New member
ממש ממש לא

א)אין דבר כזה סופר סוכנת שיכולה להרביץ לכולם ולעשות מה שהיא רוצה, לא ככה בנויה סוכנות מודיעין, גם משימה בלתי אפשרית 2 זה מדע בדיוני בעניין הזה. ב)אין סוכנות חזקה כל כך בתוך ארצות הברית שעויינת את ארצות הברית. ג)מודיעין זה הרבה יותר ניירת ועבודה הרבה יותר משעממת ומורכבת ממה שרואים בסדרה, זה לא שפשוט מישהו בא מרביץ ל100 אנשים ולוקח מה שהוא צריך, זה ממש לא עובד כך.
 

Moreiro

New member
עם כל הכבוד ../images/Emo121.gif../images/Emo187.gif

אתה הרי לא יודע בדיוק איך בנויה סוכנות מודיעין, ואילו סוכנויות בדיוק יש בארה"ב, כל הקטע זה שזה מוסתר. וגם אם באמת אין, זה כל העניין. זו לא סדרת תעודה. בכל סדרה או סרט מכניסים משהו לא אמיתי, אחרת אין עלילה. אע ומקודם התכוונתי לduduamar
 
למעלה