pim pam pom
New member
שאלה שרשורה ל AVAST
למרות שלא כל כך קשור לפורום הזה אך מנסיוני הסיכוי לקבל פה תשובה גבוה התקנתי אנטי וירוס אבסט אך מאותו רגע התחיל הסיוט אני לא מצליח לשלוח הודעות באאוטלוק כל הזמן אני מקבל הודעה שהמייל לא נשלח בגלל זמן גבוהה או משהו כזה מישהו מכיר ?
למרות שלא כל כך קשור לפורום הזה אך מנסיוני הסיכוי לקבל פה תשובה גבוה התקנתי אנטי וירוס אבסט אך מאותו רגע התחיל הסיוט אני לא מצליח לשלוח הודעות באאוטלוק כל הזמן אני מקבל הודעה שהמייל לא נשלח בגלל זמן גבוהה או משהו כזה מישהו מכיר ?