שאלה שרשורה ל AVAST

pim pam pom

New member
שאלה שרשורה ל AVAST

למרות שלא כל כך קשור לפורום הזה אך מנסיוני הסיכוי לקבל פה תשובה גבוה התקנתי אנטי וירוס אבסט אך מאותו רגע התחיל הסיוט אני לא מצליח לשלוח הודעות באאוטלוק כל הזמן אני מקבל הודעה שהמייל לא נשלח בגלל זמן גבוהה או משהו כזה מישהו מכיר ?
 
מכיר את התופעה

תנסה לנטרל את הסריקת דואר יוצא. לפיתרון קבוע פשוט תתקין מחדש את התוכנה. אם אין אין לך מחויבות רגשית אליה, אני ממליץ לעבור ל-AVG, פחות רואים תקלות כאלו אצלו.
 

Jan22

New member
בעיה ידועה של AVAST

מומלץ להחליף אנטי וירוס לקספרסקי / נוד32 (שעולים כסף אבל מצוינים) או להתקין את AVG ,שלא נופל מרמתם (עדיין יש לו מוגבלויות) . http://www.grisoft.com/doc/40/lng/ww
 
למעלה