שאלה שמסקרנת אותי

kuponkup

New member
שאלה שמסקרנת אותי

האם יש סוג של תביעה שיכולה לתת בירידה חמורה באיכות חיים עקב כניססה של עברין לבניין מוגרים כדייר בשכירות? כלומר האם יש בכלל כלים או עילה וניתן לתבוע בה את הבעלים שהכנסו עברין ונרקומן לבנין מגורים אני כמעט משוכנע שלא אבל אנחנו ועד בניין מנסים למצוא דרך לתבוע את בעלת הדירה כדי שלא ישתלם לה להחזיק את הדייר זה נשמע לא טוב אבל במציאות של החוק היום השכן יכוללעשות כמעט מה שהוא רוצה ולא ניתן לעשות כלום שני בניניםש למים סובלים ממטרד רעש נורא ועברייים שביאם כל היום ובלילה הבניין עם אינטרקום הוא נותן את הקוד לעברינים ובנוסף אנחנו קוראים לזה סוס טרויאיני אכלנו אותה בגדול למשהויש עצה? לגבי עילה לתביעה כנגד בעלת הדירה?
 
אין לך שום עילה

גם למי שאתה מגדיר "עבריין" או "נרקומן" יש זכויות יסוד במדינה הזו ובינהן הזכות להתגורר היכן שמתחשק לו . אם ה"עבריין"/"נרקומן" גורם למטרד הרי שזכותך לתבוע אותו באופן אישי ולא את בעל הבית . ניתן לתבוע את בעל הבית אם יש איזה שהוא סעיף כל שהוא בתקנון הבית המשותף המונע ממנו השכרת דירתו ללא רשות שאר דיירי הבית ..אבל קשה לי להאמין שיש סעיף כזה בתקנון כלשהו
 
למעלה