שאלה שמסקרנת אותי
האם יש סוג של תביעה שיכולה לתת בירידה חמורה באיכות חיים עקב כניססה של עברין לבניין מוגרים כדייר בשכירות? כלומר האם יש בכלל כלים או עילה וניתן לתבוע בה את הבעלים שהכנסו עברין ונרקומן לבנין מגורים אני כמעט משוכנע שלא אבל אנחנו ועד בניין מנסים למצוא דרך לתבוע את בעלת הדירה כדי שלא ישתלם לה להחזיק את הדייר זה נשמע לא טוב אבל במציאות של החוק היום השכן יכוללעשות כמעט מה שהוא רוצה ולא ניתן לעשות כלום שני בניניםש למים סובלים ממטרד רעש נורא ועברייים שביאם כל היום ובלילה הבניין עם אינטרקום הוא נותן את הקוד לעברינים ובנוסף אנחנו קוראים לזה סוס טרויאיני אכלנו אותה בגדול למשהויש עצה? לגבי עילה לתביעה כנגד בעלת הדירה?
האם יש סוג של תביעה שיכולה לתת בירידה חמורה באיכות חיים עקב כניססה של עברין לבניין מוגרים כדייר בשכירות? כלומר האם יש בכלל כלים או עילה וניתן לתבוע בה את הבעלים שהכנסו עברין ונרקומן לבנין מגורים אני כמעט משוכנע שלא אבל אנחנו ועד בניין מנסים למצוא דרך לתבוע את בעלת הדירה כדי שלא ישתלם לה להחזיק את הדייר זה נשמע לא טוב אבל במציאות של החוק היום השכן יכוללעשות כמעט מה שהוא רוצה ולא ניתן לעשות כלום שני בניניםש למים סובלים ממטרד רעש נורא ועברייים שביאם כל היום ובלילה הבניין עם אינטרקום הוא נותן את הקוד לעברינים ובנוסף אנחנו קוראים לזה סוס טרויאיני אכלנו אותה בגדול למשהויש עצה? לגבי עילה לתביעה כנגד בעלת הדירה?