שאלה של עצלנים

antidot

New member
שאלה של עצלנים

יש למישהו ניסיון עם תכנות או scripting של DUN ? נמאס לאנוכי העצלן כל פעם בהדלקת המחשב (פעם בשבוע במקרה הגרוע) לעלות את החיבור ADSL... אז חשבתי על פתרון בצורת סקריפט בSTART UP, אבל לא מצאתי שום דבר שמזכיר את זה... להשתמש בAPI ? יש סיכוי שלמישהו יש קוד לדוגמא לחיוג לVPN ? כל מה שמצאתי בינתיים זה OCX שעובד רק עם 9X ואני צריך ל2000. תודה מראש, Antid0t
 

gilad_no

New member
תסמן את התיבה צור חיבור

זה ייתקשר לבד אחרי כמה שניות(זה מה שקורה אצלי)
 

antidot

New member
מכיר...

אני רוצה לעלות אותו כSERVICE לפני שהDNS עולה... אחרת אני מקבל TIMEOUT ל-FORWARDERS בDNS... Antid0t
 

voguemaster

New member
אין סוף לעצלנות!! LOL

הרגת אותי עכשיו! גם את זה אתה רוצה שיעלה אוטומטית ? פשששששש... אני דווקא אוהב את העובדה שאני לא מחובר כל הזמן אלא רק מתי שבא לי.... אני לא מבין, זה כולה 3 קליקים....
אלי
 

antidot

New member
אבל !!!

אבל זה WARNING בלוג האידאלי שלי !!! DNS זורק לי TIMEOUT ולוקח למחשב לעלות דקה וחצי נוספות ! יש לך מושג מה אפשר להספיק תוך דקה וחצי ??? בקיצר... API !!! Here I come וחג שמח לכולם
!!! Antid0t (אין סוף לעצלנות)
 
למעלה