שאלה של עצלנים
יש למישהו ניסיון עם תכנות או scripting של DUN ? נמאס לאנוכי העצלן כל פעם בהדלקת המחשב (פעם בשבוע במקרה הגרוע) לעלות את החיבור ADSL... אז חשבתי על פתרון בצורת סקריפט בSTART UP, אבל לא מצאתי שום דבר שמזכיר את זה... להשתמש בAPI ? יש סיכוי שלמישהו יש קוד לדוגמא לחיוג לVPN ? כל מה שמצאתי בינתיים זה OCX שעובד רק עם 9X ואני צריך ל2000. תודה מראש, Antid0t
יש למישהו ניסיון עם תכנות או scripting של DUN ? נמאס לאנוכי העצלן כל פעם בהדלקת המחשב (פעם בשבוע במקרה הגרוע) לעלות את החיבור ADSL... אז חשבתי על פתרון בצורת סקריפט בSTART UP, אבל לא מצאתי שום דבר שמזכיר את זה... להשתמש בAPI ? יש סיכוי שלמישהו יש קוד לדוגמא לחיוג לVPN ? כל מה שמצאתי בינתיים זה OCX שעובד רק עם 9X ואני צריך ל2000. תודה מראש, Antid0t