שאלה של מתחיל

ניאו11

New member
שאלה של מתחיל

אהלן,
אני מעוניין להתחיל למכור באמאזון ואני קורא פה שכתבתם שלדעתכם דרופשיפינג עומד למצות את עצמו ולדעתכם אמאזון עומדים לסגור את הנושא הזה.

עכשיו רק בשביל להבין מה זה בדיוק דרופ שיפינג? זה אלה שרואים מוצר באיביי הולכים מציעים אותו באמאזון וכשהם מקבלים את ההזמנה הם קונים מאיביי ומעבירים ישירות לזה שהזמין מהם?

או לחילופין כאלה שמפרסמים מוצר ואז כשמקבלים הזמנה הם מוציאים הזמנה ליצרן ונותנים לו את הכתובת של זה שהזמין מהם?

מה שאני מנסה לעשות זה למצוא יצרן בסין למוצר מסויים או יותר נכון לקו מוצרים מנישה מסויימת שאני אישית אוהב ומתחבר אליה, לקנות איזשהו מלאי ממנו לשלוח אותו ישירות לAMAZON למחסנים של הFULFILLED BY AMAZON

ולנסות לפרסם אותו שם ולמכור דרך אמאזון.

השאלה היא האם לא איחרתי את הרכבת פה? ראיתי את המוצר הזה שכבר נמכר מן הסתם באמאזון וכשמחפשים אותו ישירות יש איזה 20000 רשומות.

יש לי בכלל סיכוי לייצר מכירות על מוצר כזה?
ובאופן כללי אין כבר מליונים שעושים אותו דבר? והשוק הזה לא רווי כבר לגמרי?

תודה.
 

Amiram_e

New member
אתה מבלבל כמה מושגים יחד

כשמדברים על דרופ שיפינג שממצה את עצמו מתכוונים לדרופ בין אמזון לאיביי, קרי, שימוש בחשבון אמזון בתור חשבון קונה בלבד, פרסום מוצרים בחשבון האיביי, כשקונים ממלאים את ההזמנה באמזון והם שולחים ישירות ללקוח.
ניתן לבצע גם הפוך, יש מוצרים שנמכרים באיביי ביותר זול.
נושא זה תפס תאוצה בשנים האחרונות ויש הצפה של מוכרים שמתחרים אחד בשני על חצי דולאר.

בנוגע למה ששאלת. נושא הפצה של מוצרים דרך הפולפילמנט של אמזון, דורש ידע, ניסיון בתור מוכר והון עצמי.
זה לא משהו שנכנסים אליו בתור מוכר מתחיל.
אם אתה מתעקש להכנס לתחום כדאי שתעשה קורס מסודר. יש כמה כאלה של "אורי ואורי" לדוגמה שפירסמו ביוטויוב טסט קייס של 90 יום מרגע פתיחת החשבון ועד מכירה סכום שהם הצהירו. (קורס חינם להתחלה)
יש גם קורסים אחרים טובים.
יש קבוצות בפייסבוק של AMAZON FBA שאפשר לקבל המון טיפים.
אתה מכיר את נושא חיפםוש מוצרים בסין? יצא לך לדבר עם סינים דרך אליבאבא?חשוב מאוד להכיר את דרך העבודה מולם כי הם ממולחים מאוד וצריך לדעת להתמקח.
על מנת לחפש מוצרים נמכרים באמזון ולבחור את המוצר המתאים לשליחה למחסנים יש תוכנות שבאמצעותן אפשר לבדוק מגמות בשוק. JUNGLESCOUT לדוגמה היא אחת הטובות.
אגב יש לי קורס של אלי סלע שקניתי בשותף עם חברים. זה קורס ממש טוב. לא יצא לי לנצל אותו. אני פשוט מוכר באיביי וגם שכיר. אין לי כוח להכנס לזה.
אם מעניין אותך לקנות ממני את החלק ששילמתי בקבוצת רכישה תיצור קשר במסרים. זה הרבה יותר זול מהמחיר המלא (כ-1500-2000 שקלים)

בנוגע לשאלתך לגבי הרבה מוכרים שמציעים את אותם המוצרים. תמדי זה יהיה ככה. תמיד יש תחרות ובדרך כלל תחרות זה טוב.
בקורס שתלמד יסבירו לך מה הקריטריונים לךבחירה של מוצר טוב.
בהצלחה
 

ניאו11

New member
תודה על התשובה

ידע יש לי רק תאורטי ואני עדיין לומד וקורא באמאזון דברים.
&nbsp
דיברתי עם כמה ספקים מסין דרך אליבאבא ואחד כבר שלח לי samples ולא רצה לקבל עליהם אפילו כסף... השילוח עלה לו 25 דולר שהוא אומר שהוא שילם אותם מהכיס שלו...
&nbsp
איתו יש לי כימיה טובה דוקא וכל היום אנחנו מדברים בסקייפ וחוץ ממנו אני מדבר עם עוד כמה ספקים. ספקים אחרים דורשים כסף ודורשים שאני אשלם גם את עלות השילוח לישראל עבור הדוגמאות שלהם. שזה גם לגיטימי לדעתי. הבעיה שהשילוח האוירי לישראל יקר ואף חברה לא מוכנה לשלוח לי לישראל בים חבילה קטנה של 3 קילו...
&nbsp
תראה בגדול לא הייתי צריך להתמקח איתם כי המחירים שהם נתנו לי היו סבירים ודי זולים. אני גם כרגע לא במצב של להתמקח. לא איכפת לי לקנות מהם את המוצרים במחיר הראשון שהם נתנו לי ולמכור אותם באמאזון. אני לא רוצה ולא צריך להתמקח איתם רק לשם המיקוח. אם אני אראה שאני מצליח למכור אבל מפסיד כסף וצריך להוזיל עלויות אז נראה איך אני מוריד מחירים ומאיפה ואז גם יהיה לי יותר כח להתמקח איתם.
&nbsp
גם יצרתי קשר עם חברת שילוח סינית שמפרסמת את עצמה כנישתית לעבודה עם אמאזון fba. ויודעת את כל הנושא של לייבלינג של המוצרים.
&nbsp
למעשה אם המוצר שיגיע אלי יהיה מספיק אייכותי אני מתכוון להתקדם ולשלוח אותו לאמאזון דרך חברת השילוח ואז להתחיל לפרסם עם הppc שלהם.
&nbsp
זו תהיה ההתחלה שלי. אני פחות מעוניין להשקיע כסף בקורסים ויותר מעוניין ללמוד בעצמי ולהתגלח בעצמי וגם לטעות בעצמי למרות שאני מקווה שיהיו כמה שפחות טעויות.
&nbsp
לגבי בחירת המוצר זהו שכאן לא השתמשתי בשום תוכנה אלא פשוט הלכתי על נושא שאני אוהב ומכיר. הפחד שלי שכשהמוצר יגיע ואני אתחיל לפרסם אותו הוא לא יימכר בכלל בגלל שיש המון שמוכרים אותו.
&nbsp
לצורך העניין המוצר הוא משהו פשוט כמו למשל כלי מטבח נניח סט סכום. תחפש סט סכומים תראה מליונים שמוכרים אותם. למה שמישהו יקנה דוקא ממני ואיך בכלל להגיע לעמודים שמישהו רואה אותם?
&nbsp
אלה הדברים שאני אצטרך ללמוד לעשות...
&nbsp
הון עצמי להתחלה יש לי.
&nbsp
אבל לפי מה שראיתי לא חייבים הון עצמי גבוה מדי, וזה בעצם מה שמפחיד אותי כי דוקא מהבחינה הזאת חסמי הכניסה למכור באמאזון מאוד נמוכים וכל אחד יכול לעשות את זה... בגלל זה אני שואל אם אפשרי בכלל להרויח או שהשוק כבר רווי במוכרים מומחים שיודעים לעשות שיווק ומיתוג וכל זה...
 

Amiram_e

New member
בקשר לקידום המוצר

באמזון, על מנת שמוצר יקודם במנוע החיפוש אתה צריך לקבל עליו REVIEWS.
מה שעושים החברים שמתעסקים ב FBA הם מקצים כמות מסויימת ומחלקים חינם על מנת לקבל REVIEW.
עוד שיטה היא להתחבר לפורום של דרופ שיפינג מאמזון לאיביי. להציע קופון הנחה לקנייה של המוצר (חשוב לשים לב שהקופון חד פעמי, שמעתי סיפורים על כאלה שלא שמו לב והפסידו את כל המלאי בלילה אחד)
המוכרים באיביי תמיד שמחים שיהיה להם עוד מוצרים למכור בחשבון שלהם.
גם יש שם אחווה של עזרה אחד לשני.
קישור לקבוצה "אוטומציה בדרופ שיפינג איביי אמזון" בהנהלת שקד פריימן. תשלח לו בקשה להצטרף
https://www.facebook.com/groups/dropshippingtools/
פורום סוחרי איביי
https://www.facebook.com/groups/289622454416860/
אמזון - הצלחה בטוה (פורום FBA)
https://www.facebook.com/groups/AmazonBeslSellerIL/

בהצלחה
 

ניאו11

New member
תגיד ומה קרה לשיטה ההוגנת של

פשוט לפרסם עם הPPC של אמאזון ואז כשמגיע לקוח שבאמת רוצה לקנות ורואה מחיר נניח שהוא יחסית נמוך (כי בשביל לחדור לשוק אני יכול לפרסם במחיר יותר נמוך משל כולם...) אז הוא לוקח את הסיכון קונה ואם הוא מרוצה אז הוא נותן REVIEW טוב ואז אני לא צריך לקוחות מזוייפים שמחפשים מישהו שיתן להם מוצרים בחינם או בהנחה בתמורה לאיזה REVIEW מזוייף...
&nbsp
לא יעבוד?
 

Amiram_e

New member
לא יודע לענות לך על זה

אני רק יודע לציין כי זמן המדף של מוצרים בפולפילמנט של אמזון הוא מוגבל.
אם אחרי תקופה של כמה חודשים עד שנה לא יימכרו תתבקש לקחת את המוצרים או שיושמדו.
אם יש לך זמן להמתין עד שהמוצרים ימריאו. בכיף.
באמזון זה לא עובד כמו באיביי. אם לא יהיו לך REVIEWS המוצר לא יימכר בכלל.
זו אחת הנקודות שמדברים עליהם בקורס.
אני חושב שחשוב שתלמד בצורה מסודרת.
 

ניאו11

New member
אתה אומר בעצם שבאמאזון

חייבים לחלק את המוצרים בחינם בשביל שמישהו יתן עליהם REVIEW?
&nbsp
&nbsp
לגבי הקורסים אני לא כל כך מאמין בקורסים האלה...
לא מאמין שבכמה מפגשים אפשר ללמד את כל הדברים של אמאזון
ואני מאמין שמי שיש לו סבלנות לקרוא דברים ולחפור באינטרנט זה בדיוק תחום שניתן ללמוד אותו לבד.
ואני גם מאמין שרוב אלה שהולכים לקורסים האלה הם פשוט אנשים שמפרנסים את אלה שעושים את הקורסים האלה. רובם אני מאמין שנכשלים.
אלה שמצליחים זה אלה שלמדו את זה לבד.
&nbsp
ברור לי שזה לא הולך להיות קל.
&nbsp
אבל סתם שאלה, באמת יש מצב להצליח ולהתעשר ממכירות של אמאזון?
קראתי קצת פוסטים שלך ודי רואים שאתה מכיר טוב את הנושא ולא מהחרטטנים האלה שמכירים מאות אנשים שמרויחים ים של כסף ומרימים וילות מזה

&nbsp
&nbsp
 

Amiram_e

New member
חחחח. בוא נתחיל מלהציב מטרה של הכנסה קבועה

אחר כך נגיע להתעשרות, בריכה, נסיעות לחו"ל כל חודשיים....לא חייבים לחלק חינם אבל אתה צריך לייצר לעצמך REVIEWS ולדעתי תכין לך קופונים של הנחה ותפרסם בפורמים של דרופ שהעצתי לך.
יש פה אינטרס הדדי. אתה רוצה REVIEWS, החברים שם מחפשים מוצרים בזול למכור בחשבונות האיביי שלהם.
כמו שאמרתי, יש שם אחוות חברים.
אני גם בדיעה שלא תמיד צריך קורסים, אבל הכל תלוי בך אם אתה אוטו דידקט או אדם שצריך הדרכה.
דווקא אמזון ונושא הפולפילמנט דורש איזו הכוונה.
שווה לפחות לצפות בקורס 90 יום טסט קייס של אורי ואורי. זה חומר שנמצא זמין בחינם באינטרנט ונותן הרבה משוג לגבי התחום.
מעבר למסחר אלקטרוני, יש פה נושא של יבוא וכן צריך ללמוד לעומק.
 

ניאו11

New member
יש איזשהי חברת שילוח סינית

שנקראת FOREST SHIPPING שמפרסמים את עצמם כחברה נישתית שמתמחת לשילחו לארהב למחסנים של אמאזון לאמאזון פולפילמנט.
&nbsp
המוצר שאני מתכון לשלוח מסין לארהב הוא מוצר פשוט.
אין לו איזה FDA זה לא אלקטרוניקה לא סלולארי ולא שום דבר. כמות של 200 מהמוצר הזה אמור לעלות לי שילוח בערך 90$
&nbsp
ה200 יחידות עצמן אמורות לעלות לי בערך 40$
&nbsp
האיחסון במחסנים של אמאזון אם הבנתי נכון יעלה בערך 1$ לחודש
&nbsp
הPICK AND PACK שלהם ליחידה עולה 1.05$ כלומר נניח 200. אבל יכול להיות שפחות כי אני מתכנן למכור 5 כאלה ביחד. אז השאלה היא אם מכירה של 5 נחשבת לPICK AND PACK אחד רק או 5... זה משמעותי אבל לא קריטי לי כרגע.
&nbsp
ואני יכול לנסות למכור 5 כאלה אולי ב9-10$.
&nbsp
בהנחה שאני לא מתכנן להרוויח מהמכירה הראשונה אז אני יכול לחלק קצת וגם יכול לתת את הקופונים שאמרת.
&nbsp
המטרה הראשונה שאני מציב לי היא הרבה יותר צנועה ממה שאתה כתבת...
המטרה היא פשוט להצליח לעשות מכירה אחת.
&nbsp
אם נעבור את המשוכה הזאת נקווה להמשיך לעוד מכירות ועוד מוצרים.
&nbsp
אני אסתכל על הקורס שלהם.
&nbsp
אגב לפי מה שכתבתי אתה צופה פה בעיות כלשהן שיכולות לצוץ?
 

Amiram_e

New member
אני לא מוכר באמזון ולא מתעסק ב FBA

אני עובד מול ספקים, קונה סחורה מאחסן אצלם והם שולחים עבורי, אבל אני מוכר באיביי בלבד.
בגלל זה הפניתי אותך לקבוצה שתוכל לשתף רעיונות ולקבל טיפים.
יש שם כמה וכמה חברים שעברו כבר את מה שכתבת.
 
למעלה