מתוך עולמות שבורים
New member
שאלה של מתחילה
אומנם בגילי...(כמעט 29) אני אמורה להיות בקיאה ברזי האיפור, אבל יש לי פיגור התפתחותי בתחום... והפורום הזה נהדר, גם ההתייחסות הרצינית לשאלות, והטיפים, והכל, ככה שאני מקווה שתוכלו לעזור לי: אז... הקיצר, רציתי לשאול כמובן לדעתכן בנושא איפור שיתאים לי- ליום יום וגם לאירועים קצת יותר חגיגיים. אז ככה, יש לי "עיני אילה" (ככה אומרים) בצבע ירוק-זית, פנים עגולות, עור לא בהיר ולא כהה. מה עוד? לא יודעת, אם חסר משהו, שאלו... אה, ועוד שאלה אחרונה- איך לעזאזל משתמשים במסקרה, ממש איך-עיניים פתוחות, סגורות, מלמטה, מלמעלה, חבל שאי אפשר כאן לצייר, כי ממש לא הסתדרתי עם זה.. תודה רבה רבה, מצפה לתגובתכם.
אומנם בגילי...(כמעט 29) אני אמורה להיות בקיאה ברזי האיפור, אבל יש לי פיגור התפתחותי בתחום... והפורום הזה נהדר, גם ההתייחסות הרצינית לשאלות, והטיפים, והכל, ככה שאני מקווה שתוכלו לעזור לי: אז... הקיצר, רציתי לשאול כמובן לדעתכן בנושא איפור שיתאים לי- ליום יום וגם לאירועים קצת יותר חגיגיים. אז ככה, יש לי "עיני אילה" (ככה אומרים) בצבע ירוק-זית, פנים עגולות, עור לא בהיר ולא כהה. מה עוד? לא יודעת, אם חסר משהו, שאלו... אה, ועוד שאלה אחרונה- איך לעזאזל משתמשים במסקרה, ממש איך-עיניים פתוחות, סגורות, מלמטה, מלמעלה, חבל שאי אפשר כאן לצייר, כי ממש לא הסתדרתי עם זה.. תודה רבה רבה, מצפה לתגובתכם.