שאלה של מישהו שלא מבין הרבה

  • פותח הנושא Suli
  • פורסם בתאריך

Suli

New member
שאלה של מישהו שלא מבין הרבה

כותרת מעאפנה, אני יודע, אבל לא מצאתי אחת טובה יותר. ככה. בסוף החודש אני מקבל חופשה של שבוע באילת או בים המלח לבחירתי. חשבתי לעצמי שאם כבר אני יוצא לנופש, אז נרפא את הגוף על הדרך. אני מרגיש בשנה האחרונה די תפוס. בגב, בעורף, ברגליים, בידיים, אפילו בראש. אני דואג לעסוק בפעילות גופנית פעמיים בשבוע לפחות (יש פעמים שגם 5 פעמים בשבוע), שכוללת גם מתיחות. אז למה אני נמצא פה בכלל? כי אני לא מבין בדברים האלו בכלל. דיקור, שיאצו, דריכה על הגב (?), מסאז' ועיסוי, חמאמים ודברים כאלה. אשמח להסבר קצר (ולא מויקיפדיה :) ) על כל אחד מהם. איך למשל, ביקור בחמי יואב משפר לי את הבריאות. מסאז' די ברור לי, אבל בכל זאת, כל הסבר יועיל.
 

טאוֹ

New member
הסבר על שיטות טיפול שונות

שלום וברוך הבא לפורום.
בקישורי הפורום אתה יכול לקרוא הסבר על שיטות טיפול שונות, וכן לבקר באתרים שונים של רפואה משלימה. אתה מוזמן להתעמק בנושא, אבל זה פחות רלוונטי לחופשה באילת או בים המלח. חלק מהשיטות המופיעות בקישורים הנ"ל כנראה שלא תמצא בספא בבית המלון שאליו תלך, כי מדובר בשיטות טיפול מעמיקות; כאלה שנופש של סופשבוע בבית מלון אינו בהכרח המקום המתאים לקבל טיפולים בהן. זה לא אומר שהעיסויים שאתה כן יכול לקבל אינם מועילים, וסביר להניח שעיסוי טוב שכזה יגרום לך להרגיש נפלא. אך בכל מקרה לא מדובר ב-"לרפא את הגוף על הדרך", אלא בתרומה להרגשה הנעימה והמשוחררת שאמורה להיות לך בזמן נופש. את הגוף לא מרפאים על הדרך, כבדרך אגב. כדי לרפא יש צורך בזמן, בשיטת טיפול יסודית ובבחינת היבטים שונים של אורח חייך, כולל תזונה ופעילות גופנית ושינה ודברים אחרים, שעשויים להגביר או להפחית את העובדה שאתה מרגיש בשנה האחרונה "די תפוס". אם אתה מעוניין לשנות את זה, אתה מוזמן לברר, גם כאן בפורום, לגבי הדרכים לעשות זאת. עד אז, שתהיה לך חופשה נעימה.
 
מסכימה עם טאו

ריפוי הגוף הוא תהליך שלא יכול להימשך שבוע. חופשה היא דבר טוב לנפש ולגוף, וטיפולי ספא יכולים להיות טובים או שטחיים, תלוי במטפל ובמדיניות הספא. אבל אם אתה מחפש בריאות לאורך זמן ואף ריפוי, תצטרך להכניס את הטיפול בעצמך לשגרת החיים, ולא רק לחופש.
 
למעלה