שאלה של כבוד?!
המקום בו אנחנו מתאמנים משמש גם חוגים נוספים, מה שדורש בסוף אימון מפרך גם לסדר ולקפל ציודים, לסחוב דברים (כגון בובות אימון) ולהעביר למחסן. האימונים מסתיימים מאוחר בלילה ובכפוף לכמות המתאמנים וכמה "דיבורים " יש התהליך לוקח חצי שעה עד ארבעים דקות.
זה חלק מה- DNA של המועדון ומוכתב מאילוצים ומרבית המתאמנים לא אוהבים את זה אך מקבלים זו בהבנה. לאומת זאת יש מתאמנים במיוחד "וותיקים" שחורות מתקדמות שרואים בזאת פחיתות כבוד ומחפשים כל תירוץ אפשרי להתחמק מהמטלה, עד כדי הפסקת אימונים.
דעתכם ואיך אתם מתמודדים עם בעיות דומות?
המקום בו אנחנו מתאמנים משמש גם חוגים נוספים, מה שדורש בסוף אימון מפרך גם לסדר ולקפל ציודים, לסחוב דברים (כגון בובות אימון) ולהעביר למחסן. האימונים מסתיימים מאוחר בלילה ובכפוף לכמות המתאמנים וכמה "דיבורים " יש התהליך לוקח חצי שעה עד ארבעים דקות.
זה חלק מה- DNA של המועדון ומוכתב מאילוצים ומרבית המתאמנים לא אוהבים את זה אך מקבלים זו בהבנה. לאומת זאת יש מתאמנים במיוחד "וותיקים" שחורות מתקדמות שרואים בזאת פחיתות כבוד ומחפשים כל תירוץ אפשרי להתחמק מהמטלה, עד כדי הפסקת אימונים.
דעתכם ואיך אתם מתמודדים עם בעיות דומות?