שאלה של הגינות
הבסיס לחברה דמוקרטית ובריאה לדעתי, הוא איש הישר בעיניו יעשה, והקו הדק המבדיל בין דמוקרטיה לבלגן אלו הם הגבולות – איש הישר בעיניו יעשה עד שלא יפגע באדם אחר. זכותו של אדם כבודו. אדם הרוצה לרשום באנונימיות לדעתי יכול, ורבים עושים כך. אך האם לא פגעת ? האם המשחק שלך לא חצה גבולות, ברגע שהשתמשת בכבודו ובאמונתו של אחר לצורך שעשועך האישי ? האם זה משעשע כאשר אדם קורא לאחר שקרן ומטיח בו שקרים? כמו שציינתי קודם, רצונו של אדם כבודו, ולכן כמו שהתבקשתי מ"מירי" – "אני מבקשת שתעבירי את העתק המכתב שלך אלי לעדה כדי שתרד קצת ממני." העברתי לעדה את המסר שכתבתי ל"מירי" לאחר פגישתי עמה, כפי שהאמנתי. לא "התנפלתי" עליה, ולא הצקתי לה, בסך הכל שלחתי לה מסר אחד, ראשון בתולדות הפורום, ובה בקשת "מירי". מה קרה? אדם לאדם זאב ? עדה – ייתכן ואני צריכה לבדוק יותר לעומק מידע לפני שאני שולחת מסר אישי, כגון לבקש תעודת זהות מהאדם, להעביר לו מבחן ידע ואינטליגנציה. אני קצת איבדתי את מטרת הפורום. האם זהו פורום של "משחק כוחות" או "גלה מי הדמות" ? רויטל
הבסיס לחברה דמוקרטית ובריאה לדעתי, הוא איש הישר בעיניו יעשה, והקו הדק המבדיל בין דמוקרטיה לבלגן אלו הם הגבולות – איש הישר בעיניו יעשה עד שלא יפגע באדם אחר. זכותו של אדם כבודו. אדם הרוצה לרשום באנונימיות לדעתי יכול, ורבים עושים כך. אך האם לא פגעת ? האם המשחק שלך לא חצה גבולות, ברגע שהשתמשת בכבודו ובאמונתו של אחר לצורך שעשועך האישי ? האם זה משעשע כאשר אדם קורא לאחר שקרן ומטיח בו שקרים? כמו שציינתי קודם, רצונו של אדם כבודו, ולכן כמו שהתבקשתי מ"מירי" – "אני מבקשת שתעבירי את העתק המכתב שלך אלי לעדה כדי שתרד קצת ממני." העברתי לעדה את המסר שכתבתי ל"מירי" לאחר פגישתי עמה, כפי שהאמנתי. לא "התנפלתי" עליה, ולא הצקתי לה, בסך הכל שלחתי לה מסר אחד, ראשון בתולדות הפורום, ובה בקשת "מירי". מה קרה? אדם לאדם זאב ? עדה – ייתכן ואני צריכה לבדוק יותר לעומק מידע לפני שאני שולחת מסר אישי, כגון לבקש תעודת זהות מהאדם, להעביר לו מבחן ידע ואינטליגנציה. אני קצת איבדתי את מטרת הפורום. האם זהו פורום של "משחק כוחות" או "גלה מי הדמות" ? רויטל