שאלה שכזו-

אה, רק עכשיו עלה לי שדיברת על

השדיים שלה...

 

shayCn

New member
לא,פשוט עוד לא התחממת מספיק

תטייל קצת מסביב,תכתוב קצת תגובות..
*מה שאנחנו אומרים לחדשים בדר"כ *

..וזה יבוא לך
 

ראסטלין

New member
לפי דעתי האישית...

גם שמנה וגם רזה זה סוג לסימן שיש בעיה ( בין אם גופנית או בין אם נפשית ).

יש משקל גוף נורמלי BMI וזה מבחינתי סימן ומידה למה אמור להיות המשקל גוף.
 

ראסטלין

New member
נ.ב

כתבתי בלשון נקבה כי ההודעה המקורית נכתבה ע"י בחורה אך ההודעה שלי מתייחסת לשני המינים.
 

גברת ע

New member
אגב BMI

ידוע שהדבר הזה שהגדירו כנורמה או לא נורמה הוא לא מדוייק ונכון.
אז גם מישהו/י בBMI כביכול מעל הנורמה לא בהכרח יש לו בעיה מכיון שיש הרבה משתנים שלא נלקחים בחשבון בדבר הזה שנקרא BMI.
ולא אני לא כותבת את זה כי אני לא (או כן) בנורמה של הBMI.
 
למעלה